obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
snelheid
Matty
Beste Willem63,

Alvorens iemand te kunnen helpen met een wifi probleem via teamviewer zal je eerst de computer bekabeld moeten aansluiten zodat de verbinding goed is.

Dan pas kan men kijken naar wifi instellingen etc want vaak als je iets veranderd in modem of instellingen van de wifi adapter in een computer zal de verbinding opnieuw worden opgezet en valt teamviewer uit.

Kijk ook eens op : https://www.ziggo.nl/klantenservice/w...vice/wifi/ daar staat veel uitleg over wifi en hoe je het kunt verbeteren.

Succes

Matty
 
MisterSenseo
Heb je aandelen bij Teamviewer ?
Ik zou een gat in de lucht springen bij een snelheid van dien aard voor draadloos !
Vertel eens, is de internetverbinding aanvaardbaar ?
Doen de websites wat je van ze vraagt ?
Openen de websites snel genoeg naar je zin ?
Ik wil je best helpen hoor, maar deze snelheden zijn keurig te noemen in een tijd dat iedereen WiFi heeft en dat de enige manier om het echt snel te maken is WiFi uitzetten en alles bedraad aan te sluiten.......... Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
willem63
Ben zo wel tevreden,in ieder geval super bedankt voor uw hulp en tips.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
snelheid Snelheid : 2 07-10-2017
snelheid monteur? Klacht over Ziggo : 8 29-11-2016
Advertentie