obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
internet op Loewe TV
P C Buchly
Ik heb een Loewe Connect ID Tv en een Blue ray speler van Loewe. De laatste had eerst toegang tot YOUTUBE ,maar die is er opeens afgehaald. Winkelier van Dijk uit Bergschenhoek reageert niet op mijn mails, ook Loewe zelf niet.
Omdat er ook een webbrowser zit op de tv heb ik een los toetsenbord aangeschaft, als ik wil inloggen ( met draadverbinding) is deze niet vooruit te branden. Iedere keer zie ik op mijn Imac dat ik heb ingelogd bij Opera.
Wie weet een oplossing om mijn internet snelheid op een Loewe net zo snel te krijgen als op de pc
 
Black Tiger
Met draadverbinding is al de beste methode, het kan zomaar aan de TV liggen. Mijn Samsung is ook bekabeld aangesloten en is ook langzamer dan de PC.
Is ook vrij logisch want er zit niet zo'n snelle processor in en dat heeft er (naast de netwerkkaart en chipset) ook mee te maken.
Dus als hij nooit sneller is geweest, denk ik niet dat je het sneller zult kunnen krijgen.
Greetings, Black Tiger
 
P C Buchly
bedankt voor de info.

Het gekke is dat uitzending gemist (vast icoon) wel normaal werkt.
Daarnaast heeft Loewe ook een 50 tal andere iconen standaard staan die wel snel oplichten.

Dit was mijn 2e Loewe en tevens de laatste.
 
Black Tiger
Dat is inderdaad vreemd. Soms helpt het wel eens om het ITV gedeelte opnieuw te installeren.
Maar ik weet niet of dat bij Loewe ook zo is.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet op Loewe TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Advertentie