obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Blokjesbeeld vanaf 10 februari
Iknoppers
Sinds eergisteren heb ik op een heleboel zenders veel blokjes. Nooit eerder gehad. Volgens mij komt het doordat Ziggo bandbreedte heeft "gepikt" om extra kanalen door te geven van Eurosport. Meer mensen die er last van hebben?
 
MisterSenseo
Ik kan me niet voorstellen dat Ziggo zoiets doet, maar ik heb het Webcareteam hierop geattendeerd.
Als dit plotseling van het ene op het andere moment voordoet zou je denken dat het bij u thuis in orde zou moeten zijn.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ziggo Webcare
Vreemde situatie Sad
We hebben niets veranderd aan de indeling en frequenties van de zenders. Alleen de Eurosport zender tijdelijk toegevoerd aan ons zenderaanbod.
Stuur ons even een privébericht met je postcode en huisnummer, dan gaan we samen aan de slag om het euvel te verhelpen!

Groet,

Leroy van Ziggo
Ziggo Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blokjesbeeld vanaf 10 februari', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws : 1 09-03-2018
VPN vanaf Cisco modem Eigen netwerk : 4 01-04-2017
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen : 8 05-11-2016
Portscan vanaf 212.54.35.25,53 DNS ZIGGO? Hardware instellingen : 36 24-04-2015
UPC, internet met 200Mbit/s vanaf april voor iedereen beschikbaar Snelheid : 7 18-02-2014
Advertentie