obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
VPN vanaf Cisco modem
kees1962
hallo allemaal,ik ben nieuw hier en heb de full tekst zoekhfunctie nog niet ontdekt (is die er wel?_

wat ik wil:
een VPN abonnement nemen
mijn modem instellen als VPN client (volgens mij ondersteunt ie dat, ik zie een tabblad VPN datik kan gebruiken)
HIerdoor mijn hele netwerk achter een VPN, zodat ik op mijn PC's en servers nietsmeer hoef te doen.

iemand ervaring hiermee ???
alvast bedankt,

groet Kees
 
Black Tiger
De 3928 kan sowieso niet als VPN server fungeren.
De 3925 ook niet, maar daarop kun je wel pass-through schijnbaar instellen naar je VPN server.

Werkt niet altijd en niet altijd even goed naar het schijnt, maar dat zou je even hier bij Tweakers kunnen nalezen:
https://gathering.tweakers.net/forum/...es/1560916
Greetings, Black Tiger
 
kees1962
Klopt, nu kan ik vanaf buiten naar binnen met VPN (windows server binnenkant, passtrough aan)
Ik wil dus het modem als VPN client gebruiken. Hetzelfde als ik op m'n werk de vestigingen aan elkaar koppel. alleen heb ik daar beide FW's in beheer.

Ik heb al wat zitten zoeken maar volgens mij wordt dit niet veel gedaan, alleen van buiten naar binnen maar dat werkt al.
en nu vanaf iedere PC een VPN verbinding steeds opzetten is ook nogal wat.....

wie o wie Smile
 
kees1962
nog even gekeken. mijn modem heeft een pagina waar ik een VPN op kan instellen
lokaal subnet
remote subnet
remote secure gateway

alles lijkt er toch op dat dit een VPN client is .......
kees1962 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN vanaf Cisco modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Advertentie