obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Connectbox port forwarden naar Fritzbox
wimK
Nee, nog niets gehoord.
 
Black Tiger
Hmmz... dat duurt een beetje langer als gedacht dan. Ik kan echter maar 1x op dat knopje drukken wat daarvoor bestemd is.

Heb je toevallig Facebook of Twitter? Dan kun je daar even vragen en naar hier verwijzen.

Zo niet, dan laat het me even weten dan probeer ik even of het mij lukt.
Greetings, Black Tiger
 
wimK
Nee, dat heb ik beide niet. Misschien kun jij het proberen?
 
Black Tiger
Prima, dan ga ik even een poging wagen.
Greetings, Black Tiger
 
wimK
En, is het jou al gelukt?
Anders misschien een nieuwe thread openen? Heb je dan een nieuwe knop??
 
Black Tiger
Hallo Wim.

Excuus voor het wat latere antwoord, ik kon niet eerder omdat ik vaker wazig zie en daar krijg ik morgen een leesbril voor.
Ik heb wel al contact gehad maar het schijnt dat Webcare nu gestopt is met het helpen op externe forums. Hetgeen erg jammer is.
Alleen het Ziggo forum van Ziggo zelf is dus een optie.

Of anders bellen met de helpdesk, het probleem uitleggen en vragen of ze niet bereid zijn het modem om te ruilen.
Greetings, Black Tiger
 
wimK
Oké, dat is jammer. Maar jij bedankt voor de moeite wederom.

Groeten,

Wim
 
Black Tiger
Geen dank, daar zitten we hier voor.
Alleen jammer dat ik niet meer kon doen.
Greetings, Black Tiger
 
wimK
Heb gebeld met ziggo. Nat loopback hoort niet bij de ondersteuning dus ik krijg geen vervangend exemplaar. Verder verwezen naar het forum. Daar lees ik veel problemen hiermee bij de modems en ziggo die er niets mee doet. Enige oplossing lijkt modem in bridge zetten maar dan verlies ik wifispots. Ik weet niet of ik wifispots blijf behouden als ik een ander kabelmodem koop, lijkt mij wel, maar weet ook niet wat me dat gaat kosten en of het dat waard is.
Groeten,

Wim
 
Black Tiger

Quote

Nat loopback hoort niet bij de ondersteuning dus ik krijg geen vervangend exemplaar.

Dan denk ik dat je iets verkeerd hebt doorgegeven. Het gaat niet om NAT Loopback want die werkt. Als je zelf forwads maakt doet hij het immers.

Het gaat gewoon om die forward functie de DMZ werkt gewoonweg niet en dat is wel gesupport. Zou even lekker worden dat dit niet gesupport zou zijn.

Dus ik zou het even niet over die nat-loopback hebben want die werkt maar klagen dat de DMZ functie niet werkt.
Eventueel maar op dat forum van hun, het is niet anders.

Ik begin wat teleurgesteld te raken in de support van Ziggo op deze manier.

Bridgemode is een optie maar dan verlies je officieel wifi spots ja, maar dan moet de Fritz ook weer anders ingesteld worden. Ben daar ook geen voorstander van.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Connectbox port forwarden naar Fritzbox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Ziggo Connectbox herstart zichzelf Ziggo Gebruikers Groep : 8 08-03-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Marco van Basten naar Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
Advertentie