obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
telefonie
Jean Surplus
Zeker een jaar geleden heb ik stroring gehad dat mijn huistelefoon dood was. Nu is het weer her gevel, Toendertijd is mijn aansluiting vernieuwd want die was verouderd. Eens in de zoveel tjd is de telefoon dood maar dat heb je niet door totdat iemand zegt van je neemt je telefoon niet op. De display werkt wel gewoon echter geen verbinding. Na het resetten van het modem doet hij het weer. Vevelend.
groetjes Jan
 
MisterSenseo
Inderdaad heel erg vervelend maar dan komt er een oplossing om de hoek kijken die al jaren effectief blijkt:
Zet je modem op een tijdklok en zet je modem een kwartier uit op een tijdstip dat je zeker weet dat niemand in je gezin internet nodig heeft, bijvoorbeeld midden in de nacht ( ergens in de buurt van 4.00uur of zoiets )
Gegarandeerd elke dag vers internet en telefonie.
Zonder verdere analyse heb je zo het hele probleem in één klap opgelost !

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
MisterSenseo
En nu ben ik reuze benieuwd of de beproefde oplossing ook in deze heeft geholpen ....... ;-)
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telefonie via TC7210 slecht vaak eenzijdige spraak Storing : 4 14-10-2016
Geen telefonie naar ander toe in Brazilie Ziggo mobiel telefonie : 3 17-07-2015
Ziggo Alles-in-1 Extra met Fritz!box 7340/7360 voor telefonie Eigen telefoon netwerk : 8 06-10-2014
Telefonie via wandcontactdozen Eigen telefoon netwerk : 2 25-04-2014
Siemens N300A koppelen aan Ziggo telefonie Eigen telefoon netwerk : 8 23-12-2013
Advertentie