obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Safe Online
Willem91
Gedurende enkele maanden doende om mbv de helpdesk het abonnement Ziggo Safe online te activeren. Ondanks diverse cases, mail bericht dat het is geregeld, -tig keer opnieuw 'mijn ziggo' activeren, lukt het Ziggo/helpdesk klaarblijkelijk niet om het veilig internetten van Ziggo Safe online te laten functioneren. Melding dat het actief is verschijnt maar op moment van 'beveiliging instellen' verschijnt een scherm dat je je hierop moet abonneren...
Wat kan ik doen of waar kan ik iemand (buiten de helpdesk, want die komen niet verder) bereiken om dit geregeld te krijgen ? Alvast dank. Willem
 
Ziggo Webcare
Hallo @Willem91 , bijzonder dat je tegen dit probleem aanloopt. Je mag inderdaad verwachten dat het activeren van Safe Online met een paar drukken op de knop geregeld is. Ik ben nu toch benieuwd wat er voor specifiek probleem bij je aan de hand is.

Wil je mij een privébericht sturen met daarin je postcode + huisnummer + je geboortedatum? Dan bekijk ik de situatie graag voor je. Alvast bedankt!
Ziggo Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Safe Online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie