obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
dure grap...(als je er nog om kan lachen)
Trong
Nou ik heb al een tijd een all in one pakket besteld bij Ziggo.

Het duurde al zoooo lang voordat we iets te horen kregen.
Uiteindelijk kregen we de modem en alles geleverd. Wat blijkt staat het pakketje op een TOTAAL ander naam
Weet niet hoe ze daar aan komen, want ik woon al 10 jaar in dezelfde woning en hiervoor heeft niemand ooit in gewoond
omdat het gewoon een nieuwbouw woning is.
Dus ik zou echt niet weten waar het fout is gegaan. Mijn naam is Phan en ik krijg ineens een pakket onder de naam Jong
OKAY dacht ik dan...(heb dus nog even een aantal keren gebeld om mijn naam aan te passen, volgens mij is het nog steeds niet gelukt, weet ook niet wat daar zo moeilijk aan is...volgens mij is het gewoon delete "Jong" en toets op je toetsenbord "phan")

Nou dus ik alles installeren... dat was zo gedaan... althans dat dacht ik dan
TV deed het gewoon ik had alle zenders, geen probleem
daarna even internet fixen (dacht dat is zo gepiept) NOU NEEEE... dus ik wil naar ziggo bellen
wat blijkt... ik heb geen telefoon en geen internet
op een gegeven moment ook geen televisie

Dus ik pak mijn mobiel bel naar klantenservice.
krijg de eerste 4 dagen niemand te pakken. Eindelijk na velen euro's aan mobiele kosten, om alleen iemand van ziggo te bereiken
doe ik mijn verhaal. Zegt dat vrouwtje "ja het ligt eigenlijk aan jouw televisie, maar helaas die afdeling is vandaag niet aanwezig. Het is namelijk
zondag" Nou bel morgen maar terug..
Dus zo gezegd zo gedaan... Eindelijk na 40 minuten krijg ik zo'n gast van televisie aan de lijn.
zegt hij dat je een basis bundel hebt (dat kan al HELEMAAL niet omdat ik gewoon het totale pakket heb besteld)
Dus ik zeg hoe zit het dan met telefoon en internet...zegt hij: ik moet je toch door verbinden naar telefonie
zonder dat ik iets kan zeggen verbindt hij mij door... na 10 minuten wachten...tuut tuuut tuuut....
NOU... daar zakt echt je broek vanaf

wtf...denk je dan.
Ik heb vrij veel geduld
maar dit pik ik gewoon niet langer meer
Zit al bijna een maand zonder telefoon en internet en kreeg pas geleden een factuur van KPN binnen dat ik mijn bel basis abonnement moest betalen voor de maand november en december terwijl ik al bij ziggo zit. Staat nog ergens op hun site als je overstapt en je behoud je eigen telefoon nummer, dan zorgen zij voor het makkelijk overstappen. (nou dat zie ik)

sorry voor de lange verhaal maar ik moest het gewoon kwijt.
Ben min of meer ten einde raad, want als ik bel dan kost het mij weer een heel lange tijd, geld en ik raak er nog meer gefrustreerd.
 
DutchWilly
Trong
Het eenigste wat ik je kan aanraden is het hele verhaal te herhalen bij
KASSA/TROS RADAR/COAX/CONSUMENTENBOND.
Of misschien bij Balkenende Boss Sp of noem maar op
Maar ik denk niet dat het veel helpt....Shock
 
martijn1981
Nou als je zo onduidelijk tegen de helpdesk bent als in je bericht hier.....dan begrij pik dat niemand je snapt en het dus niet opgelost wordt. Wees duidelijk dan is het zo opgelost.



 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dure grap...(als je er nog om kan lachen)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Basta haalt grap uit met Telecom provider Mobistar Algemeen : 3 13-01-2011
Advertentie