obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
heb sinds vandaag digitaal tv
aggie6
hoi, ik heb sinds vandaag digitaal tv via ziggo, gewoon een basis pakket tv internet en bellen. nu heb ik het kastje aangesloten maar ik vind het toch geen supermooi beeld, ik weet niet hoe dat komt. ik heb een grote plasma tv. als ik in het menu bij signaalontvangst kijkt dan zie ik bij sterkte 59% en bij kwaliteit 100% misschien is dat de reden van mijn minder beeld.
graag hoor ik t van iemand die t weet. en moet ik niet mijn smartcard aanmelden?of zo
heb vandaag al 2x naar ziggo gebeld maar na 2x 15 minuten wachten werd ik het zat.

groetjes aggie
Gewijzigd door aggie6 op 05-11-2008 19:20
aggie
 
Zippo
Is je beeld blokkerig? Korrelig? Sneeuw?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
aggie6
een beetje sneeuwig, of moet ik de smartcard activeren?
aggie
 
martijn1981
Ga toch weg cyberninja, zijn helemaal geen kabel problemen waardoor je zwakker beeld hebt. Als jij 59procent hebt, en je kwaliteit is 100% betekent dat simpel, dat je gewoon maximale kwaliteit hebt. Pas onder de 20% ga jij sneeuw en ruis zien.

Dat betekent, toch een slechte tv gekocht Smile
 
ranza
als je de smartcart niet hebt ge activeerd heb je ook geen digitaal beeld. heb zelf een versterker er tussen gekregen van toen nog Multikabel daarna is het een goed beeld Het is zo dat mijn beeld gewoon goed is of helemaal niet soms even Mischien kan je hier wat mee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'heb sinds vandaag digitaal tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
Digitaal en Analoog Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 2 19-08-2015
Met tv app geen tv sinds een week Storing : 7 25-03-2015
Digitaal? Ik baal Klacht over Ziggo : 1 27-02-2015
printer niet meer bereikbaar sinds Ziggo Algemeen : 4 08-11-2014
Advertentie