obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
E19 Preview periode verlopen
Thierry
Ik heb sinds lange tijd het Alles-in-1 Plus pakket met Digitale TV. Dit werkte de eerste vier weken perfect met alle zenders. Dus ook alle pakketten zoals Eredivisie Live.
Maar sinds twee weken heb ik de melding E19 Preview periode verlopen. En kan ik geen een zender Digitaal ontvangen, ook niet normale zenders als Nederland 1 etc.
Ik heb wel de formulier goed ingevuld, waar je kan aangeven welke pakketten je wilt hebben. Er zaten er twee bij, een blauwe en een paarse. De blauwe had ik ong. na de eerste twee weken ingevuld en opgestuurd. Nadat ik de melding kreeg, heb ik ook de paarse formulier ingevuld en opgestuurd. Ik heb Ziggo ook al gelijk een vraag gestuurd via internet, maar nog geen reactie terug. Weet iemand misschien een oplossing hiervan?

Alvast bedankt.
 
Thierry
Het lijkt wel of dit bericht wonderen doet. Heb nu ineens een email gekregen en heb ik weer digitale TV. Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E19 Preview periode verlopen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
error melding certificaat verlopen 16 Digitale radio of televisie storing : 4 02-07-2012
Advertentie