obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
error melding certificaat verlopen 16
vink
gisteren een nieuwe tv gekocht
had al een digitale tuner STB met opname mogelijkheid: samsung SMT 7140 deze doet het ook op de tv maar ik heb nog een extra smartcard bij de tv gekocht
alles volgens handleiding gedaan maar ik krijg dus een fout melding: C1+ module error melding certificaat verlopen 16 of iets dergelijks

tevens valt mij op dat ik de klok niet kan instellen , zou via een zender automatisch gaan lees ik ergens, en de digitale gids werkt ook niet

wellicht heeft een en ander met elkaar te maken. heeft iemand een idee?
 
Nicholas
En als je die CI+ module er even uithaalt en dan weer terug stopt? Krijg je dan nog die fout?

Kan evt. ook de TV zijn die nieuwe firmware moet hebben.

Dit alles ervan uitgaande dat je smartcard ook goed geactiveerd is. (kun je via mijnziggo ook nog checken.)
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
devengroen
Kan het zijn dat je datum en tijd nog niet hebt aangepast van de TV? Als deze niet goed staan dan werkt het ook niet en krijg je deze foutcode. Je moet de klok niet automatisch laten instellen maar handmatig.
 
kobus1960
Ik dat vink onderhand al een werkende setup heeft, hij heeft niet gereageerd
op de suggestie van Nicholas. De zg. feedback blijft heel vaak uit. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'error melding certificaat verlopen 16', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
SMT-G7400 melding 4017 Storing : 10 19-02-2018
Melding harde schijf Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 01-01-2017
Cisco ITV E52 melding Klacht over Ziggo : 2 20-09-2016
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 28-03-2015
Ziggo TV app: Live TV is momenteel niet beschikbaar melding Klacht over Ziggo : 2 02-01-2014
Advertentie