Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Wie heeft er ook continue internet storing in Zandvoort
relax
Gedurende een aantal weken hebben we steeds internet en belproblemen.
Bellen en internet is via de kabel.(voorheen casema)
Sinds minimaal een maand hebben we steeds geen verbinding of zeer slechte verbinding.
Bellen gaat niet meer en valt steeds weg.
Gedurende de ochtend en voormiddag ondervinden we geen problemen.
Vanaf ca. 18.00 uur tot 22.00 uur is de verbinding super traag of is er geen verbinding.
Iedere keer de melding dat er is geen internet verbinding is.

Wie in Zandvoort ondervind ook deze problemen met Ziggo ?

Graag een reactie aub.

calletje
nou ik heb er zo 33n 3 mnden last van casema was top maar ik heb een klacht in gediend die dan gnoteerd word vervolgens gebeurd er helemaal nietsShock hopeloos word ik er van jammer dat upc niet in zandvoort zit 120 mb lijkt me wel wat, maar idd savonds rons 1800 tot lat in de nacht geen internet en ik heb 3 pc allemaal zelfde resetten helpt ook helemaal niets ZIGGO DOE JE WERK EN HELP ZANDVOORT!

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie heeft er ook continue internet storing in Zandvoort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020