obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Telefoon storing(en)
Ziggo_Frust
Sinds 5 weken ziggo alles in één pakket, vaste telefoon ligt er bijna dagelijks uit.
Bellen met mobiel om storing door te geven doe ik niet meer. Het loskoppelen van het (knipperende) modem en weer aansluiten
helpt tot de volgende storing. Een monteur komen is geen optie want volgens ziggo is alles in orde. Het signaal is volgens mij gewoon te
zwak, ik weet het eerlijk gezegt niet meer.
De service van deze provider is dramatisch slecht, klanten binnen halen kunnen ze wel maar daarna moet je niet met klachten komen
over niet geleverde diensten.
Ik ben echt héél boos en gefrustreerd.
Het niet bereikbaar zijn op je vaste telefoon is zó vervelend.
Wat een slecht bedrijf, ik zal niemand aanraden met ziggo in zee te gaan en overweeg een andere provider.
 
Zippo
Stel ziggo in gebreke en stel een redelijke termijn waarbinnen alles opgelost moet zijn. Lukt dat niet dan kun je van je contract af.

Teven zou ik coax.nl inschakelen. Zij kunnen druk zetten om het probleem op te lossen. Zie het formulier hier linksonder op de site.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Ziggo_Frust
Dank voor de reactie, ga dit zeker doen !!!
 
Zippo
Bekijk deze reacties op het zuster forum online ook eens;

Hoe kom ik zsm van mijn online af!?

Geen telefonie meer sinds een maand
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon storing(en)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Al bijna 24 uur geen Internet/TV/Telefoon Storing : 7 09-06-2017
Advertentie