obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
foutmelding
shadow
Hoi

Mijn website staat bij ziggo, als ik er iets aan wil veranderen krijg ik foutmelding 0x80070021, ik kan nergens vinden wat dit betekend. Kan iemand mij hiermee helpen.
Ook zou ik graag mijn website willen uploaden met een ftp programma, kan dit? en zo ja welk?
Deze vrsagen ook al aan de helpdesk voorgelegt maar ik krijg van hun geen antwoord, nu al bijna 2 weken geleden voor het eerst gedaan.

bedank
Jeanette
 
Zippo
Er zijn verschillende FTP programma's in omloop.

Mijn voorkeur gaat uit naar Total Commander van Christian Ghysler.

Je kunt deze downloaden en gebruiken, als je van het start schermpje afwil moet je registreren.

http://www.ghisler.com/

Wat dit probleem 0x80070021 betreft lijkt het erop dat de file gelocked is. Kun je de permissies veranderen? (chmod)
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo

Quote

# Moet ik de instellingen in mijn FTP programma veranderen om bestanden via FTP te uploaden?

*
Ja. Voormalig @Home klanten moeten sinds 9 december inloggen op homedrive.ziggo.nl in plaats van homedrive.home.nl. Met ingang van 17 februari moeten de voormalige Multikabel (Quicknet) klanten eveneens inloggen op homedrive.ziggo.nl, in plaats van home.quicknet.nl. Gebruik je volledige e-mailadres. Je wachtwoord blijft wel gewoon hetzelfde.


Als homedrive.ziggo.nl niet werkt zet er dan ftp. voor, dus zo.
ftp.homedrive.ziggo.nl
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
shadow
website veranderen via ftp lukt nu.
moest idd ziggo gebruiken ipv home.

de website via de homepage van ziggo veranderen lukt idd nog steeds niet krijg steeds diezelfde foutmelding, ziggo zou kijken hoe ze het konden oplossen en me een email sturen met info hierover maar zowel de email die ze direct zouden sturen niet ontvangen en verder ook niks meer gehoort van ze.


op dit forum krijg je eerder je probleem opgelost als met ziggo, beetje jammer want verder ben ik tevreden over ziggo, ik heb het nu ruim 2 jaar en verder weinig problemen ermee, maar als er wat is word je hier beter geholpen als bij ziggo, mijn complimenten voor deze site, hier kunnen ze bij ziggo nog wat van leren.

bedankt
Jeanette
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'foutmelding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
CI+ foutmelding E16-4 Digitale radio of televisie storing : 5 08-07-2014
Ubee WiFi-modem Aanpassen WPA2-PSK geeft foutmelding Radius server ip Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 10 08-11-2012
foutmelding bij opname (cisco 8485DVB) Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 22-05-2012
Geen digitaal beeld geen foutmelding, CI module probleem? Storing : 22 05-12-2011
foutmelding Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 05-12-2011
Advertentie