obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Overstappen Alles-in-1
Evelien
Ik ben eind februari overgestapt naar het Alles-in-1 pakket, voorheen had ik internet en kabel ook via Ziggo (voorheen essent). Op 5 maart kwam de gratis installateur al om de modem voor telefonie aan te sluiten, en ik had die middag al wel kiestoon maar kon nog niet gebeld worden. Dat zou gedurende de dag omgezet worden zei de installateur. Nou de volgende dag had ik opeens geen kiestoon meer, dus bellen of gebeld worden zit er niet in. Heb inmiddels 5 keer de klantenservice gebeld, gemiddeld 20 minuten moeten wachten. Ik heb drie keer de modem gereset, toen moest ik 2 uur wachten, toen moest ik een paar dagen wachten... Voor de duidelijkheid, ik had hiervoor geen telefoonaansluiting dus overstappen is het probleem lijkt mij niet. Inmiddels twee weken verder en volgends Ziggo moet ik geduld hebben want e.a. moet worden omgezet. Wat er omgezet moet worden kunnen ze mij niet zeggen. Ik ben het zo beu, vooral dat wachten bij de klantenservice. Mijn internet blijft het gelukkig wel doen, maar die decoder is er ook nog niet hoor. Heb al twee keer een contactformulier via internet ingevuld met vragen maar daar reageren ze ook niet op!!!! Ben ik nu zo ongeduldig ???
 
Evelien
Mijn telefoon doet het inmiddels weer. Er was op dit forum iemand zo aardig om mij verder te helpen. Het scheen ergens in het orderproces te blijven hangen maar dat is dus opgelost.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen Alles-in-1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra Ziggo nieuws : 61 06-03-2015
Ziggo komt met nieuwe Alles-in-1 bundel, Bundelkiezer Ziggo nieuws : 1 15-10-2014
Ziggo Alles-in-1 Extra met Fritz!box 7340/7360 voor telefonie Eigen telefoon netwerk : 8 06-10-2014
Advertentie