Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
dvd recorder
mannie
wie kan mij helpen . ik heb sinds gistern ziggo digitaal prima beeld . Maar heb wel een probleem met mijn dvd recorder ik heb hem in serie staan tussen de dicoder en de tv in . Heb ook het auto programmeren laten lopen maar krijg alleen sneeuw . hoe kan dit en hoe kan dit verholpen worden .

groet Mannie

Gigabyte
Hoi mannie,
Welkom hier op het forum !! Smile

Je hebt de recorder zeker in serie staan met behulp van een scart kabel?

Als je nog analoog wil opnemen met je recorder dan moet je ook TV out (RF out) coax kabeltje vanuit je digitale ontvanger naar je recorder laten lopen, dan heb je alle analoge kanalen gewoon weer.
Vanuit TV out (RF out) van je recorder kun je dan ook nog naar je TV gaan.

Je kunt nu zowel analoog en digitaal op je TV kijken.

Om digitaal op te nemen zul je nu de recorder op kanaal/ingang AV of EXT moeten zetten en de digitale ontvanger op het gewenste kanaal laten staan en dus niet uit zetten.

Als je analoog wil opnemen dan is er niks veranderd, als je het coax kabeltje maar even doorlust. Smile
Gewijzigd door Gigabyte op 23-04-2009 22:31

mannie
Hoi Gygabite,
bedankt voor je oplossing perfect nu . de dvd recorder heeft nu ook digtaal beeld

bedankt en de groetjes Mannie

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dvd recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 28-03-2015
Interactieve HD Recorder Ziggo Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 13-01-2015
Humax 5200c HD recorder schijfruimte besparen. Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-09-2014
Interactieve HD recorder Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 10-08-2014
Defecte Cisco recorder. Klacht over Ziggo : 2 03-02-2014