Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing MijnZiggo?
Henk
Ik kom niet in mijnziggo. Meer mensen hier last van?

Decibert
Er was inderdaad een storing sinds gisteravond, die zou ondertussen verholpen moeten zijn, ik kom in ieder geval wel weer op het inlogscherm. Iemand die het ook gelukt is in te loggen?

UPDATE:
Dit las ik op een ander forum, poster is Ziggo-medewerker.

vanochtend werkte mijn ziggo wel eventjes , zei het met een vertraging van oa 10 min in ww veranderen en inloggen op HTTPS protocol duurde uren.

dit is geconstateerd van oa klant pc's en intern.

er word gewerkt aan een oplossing door de IT afdeling , daar hoef je je geen zorgen om te maken.

het nadeel van de ziggo site is dat het best een "zware" site is.
dat het CMS systeem "missing module" aangeeft betekend kennelijk dat er iets is gebeurt met betrekking tot de verbinding tussen de hosting en de klanten database waarop u als klant inlogt met uw gegevens.

Gelukkig is alles opgedeeld in "stukjes" zodat de rest van de site wel zonder problemen werkt.

gewoon even gedult hebben ermee en dan zul je zien dat ie het vast wel weer vanavond doet

Gewijzigd door Decibert op 29-04-2009 19:37
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing MijnZiggo?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017