Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
storing wordt niet gemeld op internet en kabeltv
|
|
pietermeertens |
Geplaatst op 08-05-2009 08:56
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 08-05-2009 |
Vanaf 5 mei in de avond tot op heden (8 mei) heb ik (postcode 7552JV) geen Internetverbinding via Ziggo. Op Ziggo kabeltelevisiekanaal wordt deze storing NIET vermeldt. Op de Ziggo webpagina wordt deze storing NIET vermeldt. De helpdeskmedewerker kan mij NIET vertellen wat de oorzaak van de storing is en/of hoe lang de storing nog gaat duren. Vraag: - Waarom wordt deze storing NIET vermeldt op de plaatsen die daarvoor bedoeld zijn? - Waarom kan de helpdeskmedewerker geen enkele informatie geven over de storing? |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 08-05-2009 11:39
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2250 Lid sinds: 02-01-2007 |
@pietermeertens, Bedankt voor het melden van de storing op deze website. Als meer mensen dat deden ontstaat er in één oogopslag een compleet beeld van storingen in Nederland bij Ziggo. Nu zit alles verstopt bij Ziggo onder postcodes. |
|
|
Decibert |
Geplaatst op 08-05-2009 12:26
|
![]() Activiteit ![]() » Amstelveen (Casema) Berichten: 160 Lid sinds: 22-03-2009 |
Quote Vanaf 5 mei in de avond tot op heden (8 mei) heb ik (postcode 7552JV) geen Internetverbinding via Ziggo. Weet je van meer mensen in de buurt die dit probleem hebben? Alles geprobeerd te resetten? Dus modem én router indien van toepassing? De afdeling die je hebt gebeld, was dat 0900-1884, optie 2 en daarna 2 (storingsdienst internet), andere afdelingen kunnen je sowieso niet helpen. Geen loonstrookje van Ziggo B.V.
![]() De feiten scheiden van de emoties |
|
|
pietermeertens |
Geplaatst op 08-05-2009 21:49
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 08-05-2009 |
Probleem opgelost. Ik werd door 3 helpdeskmedewerkers op het verkeerde been gezet! Zij zeiden dat er in mijn postcodegebied een storing was! De 4e helpdeskmedewerker keek verder dat zijn neus lang is en ontdekte dat deze storing al in april was verholpen. Dus keek ik naar andere oplossingen zoals resetten router........ |
|
|
Decibert |
Geplaatst op 08-05-2009 22:13
|
![]() Activiteit ![]() » Amstelveen (Casema) Berichten: 160 Lid sinds: 22-03-2009 |
Vandaar ook de opmerking Quote Alles geprobeerd te resetten? Dus modem én router indien van toepassing? 9 uit de 10 keer lost dat een verbindingsprobleem op. Geen loonstrookje van Ziggo B.V.
![]() De feiten scheiden van de emoties |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing wordt niet gemeld op internet en kabeltv', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
PS4 wakker maken via internet? | Eigen netwerk | : 2 | 09-01-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |