Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing wordt niet gemeld op internet en kabeltv
pietermeertens
Vanaf 5 mei in de avond tot op heden (8 mei) heb ik (postcode 7552JV) geen Internetverbinding via Ziggo. Op Ziggo kabeltelevisiekanaal wordt deze storing NIET vermeldt. Op de Ziggo webpagina wordt deze storing NIET vermeldt. De helpdeskmedewerker kan mij NIET vertellen wat de oorzaak van de storing is en/of hoe lang de storing nog gaat duren.
Vraag:
- Waarom wordt deze storing NIET vermeldt op de plaatsen die daarvoor bedoeld zijn?
- Waarom kan de helpdeskmedewerker geen enkele informatie geven over de storing?

Zippo
@pietermeertens,

Bedankt voor het melden van de storing op deze website. Als meer mensen dat deden ontstaat er in één oogopslag een compleet beeld van storingen in Nederland bij Ziggo. Nu zit alles verstopt bij Ziggo onder postcodes.
speed-testing

Decibert

Vanaf 5 mei in de avond tot op heden (8 mei) heb ik (postcode 7552JV) geen Internetverbinding via Ziggo.

Weet je van meer mensen in de buurt die dit probleem hebben? Alles geprobeerd te resetten? Dus modem én router indien van toepassing? De afdeling die je hebt gebeld, was dat 0900-1884, optie 2 en daarna 2 (storingsdienst internet), andere afdelingen kunnen je sowieso niet helpen.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties

pietermeertens
Probleem opgelost. Ik werd door 3 helpdeskmedewerkers op het verkeerde been gezet! Zij zeiden dat er in mijn postcodegebied een storing was! De 4e helpdeskmedewerker keek verder dat zijn neus lang is en ontdekte dat deze storing al in april was verholpen. Dus keek ik naar andere oplossingen zoals resetten router........

Decibert
Vandaar ook de opmerking

Alles geprobeerd te resetten? Dus modem én router indien van toepassing?

9 uit de 10 keer lost dat een verbindingsprobleem op.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing wordt niet gemeld op internet en kabeltv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021