obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
geen internetverbinding
jeske23
mijn kennis heeft sinds anderhalve week geen internetverbinding meer
na een stroomuitval
de computer geeft aan dat hij geen verbinding kan maken met het internet
2x ziggo klantenservice gebeld en zoals hun zeiden de kabel vervangen en netwerkkaart opnieuw installeren
dat had geen effect, ook blijven ze volhouden dat er iets mis is met de computer
volgens hun zou er een router tussen zitten gezien het ipadres 192.168.1.2 is
is werkelijk niet zo ook hebben ze gewoon 1 computer
zelf mijn laptop meegenomen en direct aangesloten op het modem computernaam veranderd
maar geeft bij mij ook hetzelfde aan, zelf heb ik bij mij eigen wel gewoon ziggo en werkt wel thuis
kan iemand ons helpen
 
erwinvos

Quote

jeske23 schreef:
mijn kennis heeft sinds anderhalve week geen internetverbinding meer
na een stroomuitval
de computer geeft aan dat hij geen verbinding kan maken met het internet
2x ziggo klantenservice gebeld en zoals hun zeiden de kabel vervangen en netwerkkaart opnieuw installeren
dat had geen effect, ook blijven ze volhouden dat er iets mis is met de computer
volgens hun zou er een router tussen zitten gezien het ipadres 192.168.1.2 is
is werkelijk niet zo ook hebben ze gewoon 1 computer
zelf mijn laptop meegenomen en direct aangesloten op het modem computernaam veranderd
maar geeft bij mij ook hetzelfde aan, zelf heb ik bij mij eigen wel gewoon ziggo en werkt wel thuis
kan iemand ons helpen


Heb je al eens geprobeerd het ZIGGO modem te resetten? En kun je nog wel bellen met Ziggo? Mits je telefonie hebt natuurlijk via hun. Kun je via een command prompt (start - uitvoeren - cmd) bijv. google pingen?
Had laatst zelf een keer HitmanPro gedraaid en na die tijd werkte het ook niet meer. Kon echter wel pingen naar www.google.nl. Heb toen zelf verder geen onderzoek gedaan omdat ik tijdsdruk had en heb dus maar snel een restore gedaan. Maar wat je kan proberen is een herstelpunt terug te zetten en kijken of het dan lukt.

Wat je ook nog kan proberen is om te kijken of je met ipconfig /all het ipnummer van Ziggo krijgt. Krijg je bijv. een 169 nummer of helemaal niks, dan is er toch iets mis met OF de pc OF het ziggo modem.
543451902
 
zus
Bij Ziggo is het altijd jou fout
Daar kom je nog wel achter
 
erwinvos

Quote

zus schreef:
Bij Ziggo is het altijd jou fout
Daar kom je nog wel achter


Graag zinvolle bijdrage leveren. Iemand vraagt om hulp. Biedt dan hulp of zeg aub even niets
Dank u
543451902
 
Jovel
@jetske
vul even het Coax feedback formulier , links onder in.
en wij gaan voor je aan de slag
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internetverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie