obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
uitleveren nieuwe docsis 3.0-modems
Arnold-den haag
Ik heb onlangs een brief van ZIGGO gekregen waarin stond dat het Z3i abb zal worden opgeheven. Daar komt Alles -in-1 Extra pakket voor terug. Zou voordeliger moeten zijn (even afwachten). Ik moet er eerlijker wijs wel bij zeggen dat ik nu eigelijk weinig tot geen klachten heb over ZIGGO alles werkt en de snelheid is ook altijd goed. Maar de vraag is zijn er al mensen die de nieuwe modems hebben gekregen? , de snelheid zou in juli worden moeten verhoogd(staat bij mij in de brief).

Gr Arnold uit het haaggie
 
Decibert
Daar gaat dit topic al over:

http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...0&pid=4118

Veel Z31 klanten beschikken al over een nieuw modem. In eerste instantie heb je dan 40mbps. Daarna zul je in juni/juli overgaan naar Alles in 1 Extra, wat dan verhoogd zal zijn naar 50mbps.

Quote

Zou voordeliger moeten zijn (even afwachten).

Afwachten? Je betaalt nu €16,25 + €69,95 voor 30mbps, daarna betaal je €64,95 voor 50mbps.
Je bespaart dus een bak met geld voor een veel snellere verbinding. Je kan er ook voor kiezen bijvoorbeeld een eventuele KPN-lijn over te laten nemen, bespaar je nog veel meer. Maar goed, mensen die dat zouden willen hadden het natuurlijk allang gedaan omdat telefonie bij Z31 gratis was.

Kortom, je gaat er als het goed is alleen maar op vooruit.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'uitleveren nieuwe docsis 3.0-modems', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
Vrije keuze modems Ziggo nieuws : 2 27-05-2021
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Advertentie