Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
|
storing digitale tv
|
|
| stefke |
Geplaatst op 27-05-2009 18:27
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 01-06-2008 |
Hallo, ik heb sinds maandag avond zeer slecht beeld zowel analoog als digitaal wat voorheen uitstekend was. Het probleem analoog is dat alle zenders voorzien worden van ruis in het beeld wat voor maandag 25 mei niet het geval was. Tevens is mijn digitale tv ontvanger niet meer in staat om een goed beeld te geven veel blokken en strepen bij digitaal beeld. Ondanks een reset met het opnieuw instellen van de decoder blijft het signaal te laag om de tv zenders digitaal weer te geven , dit geldt niet alleen voor nerderland 1,2,3, en rtl 4 zoals in het forum is besproken, maar voor alle zenders . Ik heb via de info knop van mijn samsung decoder gezien dat de ber oploopt tot meer dan 19 of 20 met als gevolg haperingen blokken en strepen ik woon in een appartement en mijn buurvrouw heeft geen digitale tv maar heeft exact dezelfde problemen bij analoge weergave sinds 25 mei. Bij de storing check van mijn postcode 5245 RG volgt inderdaad onderstaand bericht maar er wordt geen melding gemaakt van analoge tv en de problemen bij de overige zenders van de digitale tv Groepsstoring sinds woensdag 27 mei 11.47 uur Na een frequentie wijziging ontbreken enkele digitale zenders. Het betreft de zenders Nederland 1,2,3 en RTL4. Onze technici werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing digitale tv', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| Storing met internet/kabel en geen onderhoud gemeld | Storing | : 5 | 01-08-2025 |
| Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 23-03-2021 |
| Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 23-03-2021 |
| Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 19-01-2021 |
| horizon storing. | Klacht over Ziggo | : 6 | 13-12-2017 |