obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Alles in 1 Cogas en Veendam een feit
Bordewolf
Voor Analoge kijkers van Cogas en Veendam: Vanaf heden kun je TELEFONISCH bij Ziggo het alles in 1 pakket bestellen. Je krijgt dat een korting op het alles in 1 pakket van € 14,95 en blijft de analoge kabel betalen aan Cogas. Je krijgt ook de decoder gratis en alle andere voordelen van alles in 1!!
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
Decibert
Inderdaad, familie van me heeft dit gisteren al kunnen doen. Eindelijk zijn ze eruit, hulde!
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Bordewolf
Helpdesk is dit keer keurig op de hoogte, decoder wordt opgestuurd etc.
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
hjs
hey borderwolf

woon nu in hoogezand en ga eventueel naar veendam verhuizen
in de wijk sorghvliet en nu lijkt volgens jou forum dat ik alles in een van ziggo kan meeverhuizen maar via hun site staat niet beschikbaar???
alles via kabelbedrijf veendam??
ook een mail gaf geen duidelijk antwoord.
of maakt het uit waar in veendam lijkt me toch niet....
hoor van je
gr hjs
 
Decibert
Het punt is dat Ziggo daar niet de RTV leverancier is. Voorheen betekende dat RTV bestellen bij Veendam, en je Alles in 1 om laten zetten naar losse abonnementen voor internet en telefonie.
Sinds kort is het echter mogelijk je Alles in 1 abonnement te verhuizen naar zo'n gebied. Je krijgt dan €14,95 korting op het pakket. Je moet dan wel nog zelf een RTV abonnement afsluiten op dat adres bij de betreffende kabelmaatschappij.

Het verhuizen van het Alles in 1 pakket kan op dit moment alleen nog telefonisch. Hiervoor moet je bij 0900-1884, optie 3 en daarna 2 zijn. Als een ongeïnformeerde medewerker beweert dat het niet mogelijk is, kun je ook naar 0900-1884, optie 3 en daarna 4 bellen, de administratie.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles in 1 Cogas en Veendam een feit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Advertentie