obey-robots.txt
09 December 2016, 18:25
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken

Cisco

huro
Vanaf begin februari 2010 het alles in 1 pakket met Cisco ontvanger in gebruik. In April zouden de Cisco's geleverd worden. Al iemand bericht van Cisco gehad, of de hem al ontvangen?

MisterSenseo
Uhm............april is al 1 dag oud,beetje ongeduldig ?
Geduld is een schone zaak............Smile
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

wongo
huro schreef:
Vanaf begin februari 2010 het alles in 1 pakket met Cisco ontvanger in gebruik. In April zouden de Cisco's geleverd worden. Al iemand bericht van Cisco gehad, of de hem al ontvangen?
Ik heb ook sinds begin februari alles-in-1, maar de cisco is nog niet geleverd. Betaald is hij echter wel, inclusief bezorgkosten Wink Maar april is nog lang, dus ik zal nog wat geduld hebben.

Ultiblade
MisterSenseo schreef:
Uhm............april is al 1 dag oud,beetje ongeduldig ?
Geduld is een schone zaak............Smile

Fair enough. Intussen is het 15 April en ik lees op diverse plekken dat er is begonnen met versturen.
Ik lees alleen nergens over mensen die de cisco (beloofd te leveren in April) ook al daadwerkelijk hebben ontvangen ....

De vraag:
Heeft er iemand uit de groep mensen, die van Ziggo een brief heeft gehad waarin zij aangeven de Cisco te leveren medio April, deze al mogen ontvangen ?

Grtjs, UB

Ultiblade
Sjonge, hier posten werpt wel heel snel vruchten af. Kom gisteren thuis kon gelijk de Ziggo ITV doos in ontvangst nemen.

Geinstalleerd en (na een update) gelijk alles werken. Woohoo !Grin

huro
Hier helaas nog niks ontvangen. Mijn geduld wordt op de proef gesteld Grin

wongo
Hij is vandaag bezorgd, weliswaar bij de buren van de buren. In goede staat ontvangen, inclusief zo'n signaal versterker met meerdere uitgangen. Interactieve tv ga ik niet gebruiken, en de smartcard kan ik ook gebruiken in mijn samsung sd ontvanger met harddisk. En de humax 5050c is waarschijnlijk beter dan de cisco. Op de nieuwe smaertcard, vers geregistreerd, kan ik ook kijken naar de film1 en sport1 zenders en ook de andere zenders (gedurende de komende 2 weken). Met een leuke winst denk ik de cisco wel kwijt te raken.

huro
Gisteren ontvangen, aangesloten en alles werkt goed.
I'm HappySmile

wongo
huro schreef:
Gisteren ontvangen, aangesloten en alles werkt goed.
I'm HappySmile
Vraagjes: wanneer je geen gebruik wil maken van het interactieve deel, maar alleen in staat wil zijn om uitzendingen op te nemen, kan je dan zonder de tratec 752 en hoef je dan ook niet de 2gats (tv / radio) aansluitdoos in de huiskamer te vervangen ?Je kunt in alle gevallen die splitter weglaten.....Pfft........de 2 gaats AOP kun je laten zitten,maar een nieuwe is altijd beter ivm met de electronica die erin zit..... Is hij stil, wordt hij warm ?Hij is stil ,maar wordt wel warm,zet hem dus vrij zodat hij zijn warmte kwijt kan......Voor de duidelijkheid: in de kelder is het aop (tratec met prik en draai opzet ding) en in de huiskamer is de 2-gats aansluitdoos (tv/radio). Is de tratec 752 wat jij de "splitter" noemt ?
Gewijzigd door wongo op 22-04-2010 19:40

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Cisco ITV E52 melding Klacht over Ziggo 2 20-09-2016 15:31
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo 26 13-08-2016 22:48
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 07-07-2016 10:05
cisco EPC3925 modem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 03-07-2016 10:42
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:07:18
| ArieBuu00:25:22
| Zippo01:21:12
| Desmark04:31:58
| Tomar05:57:14
| Black Tiger06:05:09
| knilleske06:21:33
| gerrelle07:45:01
| Gilex07:50:14
| kezeltje08:54:20
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan