obey-robots.txt
06 December 2016, 13:07
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken

Samsung SMT-C7140 met haperend geluid?

Faahrev
Nu al weer enige weken in bezit van de Samsung.
Tot nu toe een prima apparaat en geen hinder van allerlei incidenten die ik op het forum heb gelezen.

Wel heb ik iets anders ontdekt:
Bij het afspelen van opgenomen programma's van de interne harddisk blijft regelmatig het geluid haperen.
Heel even geen geluid terwijl het beeld gewoon doorspeelt.

Na wat experimenteren ben ik er nu achter dat e.e.a. te maken heeft met de RESOLUTIE instellingen.
Natuurlijk had ik die initieel op de hoogste waarde gezet. Maar dat blijkt geen wijsheid.
Het lijkt niets met elkaar te hebben, maar als de resolutie op 'automatisch' staat is het probleem verdwenen.
Wellicht dat de processor net even iets teveel te doen krijgt?

Mocht je er ook last van hebben, doe er je voordeel mee.

McBeukie
Ik heb een ander probleem met het geluid. Ik heb de samsung aangesloten via spdif( glasvezel) kabel op mijn Harman Kardon HS280 . Als ik dan film zit te kijken valt na verloop van tijd het geluid weg en zegt de Harman Kardon .. Unsuported audio format.. als ik dan op de afstandsbediening weer tv ingang selecteer voor de HS 280 dan doet hij het weer. Mijn Western Digital mediaplayer zit ook aangesloten op de HS280 met glasvezel kabel en die doet het niet. Dus ik heb het vermoeden dat het aan de samsung ligt.

Heeft iemand dezelfde ervaring???

De samsung helpdesk mail ik niet meer , die geven toch geen antwoord terug.. ( zeer slecht )
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

McBeukie
ik heb nu ongeveer een uur de samsung aanstaan op gewoon een tv zender , nu blijft het geluid wel aanstaan op de HS280. Alleen als ik dus een film kijk die ik heb opgenomen van bijv. Film1 op de Harde schijf dan valt het geluid om de 10-15min weg. Zou het met een audio opname stand te maken hebben??
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

MisterSenseo
Zou het geen storing van Film1 zijn die je op je tv niet ziet maar die wel opgenomen wordt en je die dus tijdens afspelen wel ziet?
Heb je hetzelfde probleem als je iets van Digitale tv opneemt gewoon van Ziggo ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

McBeukie
Ik zal eens wat van een gewoon kanaal opnemen en testen, hij heeft net 3 uur probleemloos geluid afgespeeld, nu zet ik free willy voor mijn zoon aan die is opgenomen van film 1 en na 15min weer geluid weg.

Ik laat het weten zodra ik het getest heb.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

kobus1960
Of een bewust ingebouwd iets in die films om kopiëren te voorkomen, zoals dat
in veel MP3's zit om dezelfde reden, springen de conussen van je speaker door het huis.

McBeukie
Ik heb ontdekt dat het alleen is als ik film 1 live kijk of opgenomen , alle andere zender en opgenomen programma,s doen het wel. vreemd
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

kobus1960
Kopiëren lastiger/onaantrekkelijk maken, zit wat in, gezien de rechten.
Spotnet Smile

McBeukie
Yep spotnet werkt ook dan maar veel gebruik maken van PiratesPlanet hahahaha
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung SMT-C7140 met haperend geluid?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing 5 17-08-2016 12:30
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk 10 10-08-2016 21:38
SMT-C7140 Digitale radio of televisie storing 3 14-03-2016 19:41
Geen geluid op TV bij aanzetten mediabox Algemeen 5 02-02-2016 16:38
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:12:55
| Zippo00:15:41
| kezeltje00:44:49
| Desmark01:20:01
| buijs03:21:34
| jlebbink04:48:36
| Gilex05:56:37
| Matty11:46:57
| Drenthe201611:57:02
| Monteur_kees13:32:26
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan