obey-robots.txt
06 December 2016, 20:52
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen aansluiting

wallia
7 juli kwam de monteur van Ziggo om alles aan te sluiten, maar wat bleek? Aangezien we vroeger ook Ziggo hadden en over waren gestapt naar Tele2, was de verbinding dus afgesloten. Om deze verbinding weer aan te sluiten moest eerst de kabelkast van Ziggo (ligt een paar honderd meter bij het winkelcentrum) worden geopend , maar volgens de monteur hebben slechts een aantal ( 3 a 4) monteurs zo'n sleutel. Dus nu maar afwachten wanneer dit gaat gebeuren, want tot 11 juli hebben we nog Tele2. Lekker handig van Ziggo !!!!Angry

MisterSenseo
Beetje vreemd verhaal want uit eigen ervaring weet ik dat alle monteurs onderling GSM contact hebben en er altijd wel een monteur op straat is met zo'n sleutel,dus dat die man dat verteld zou hebben zonder verdere actie klinkt mij vreemd.
Door mijn reactie hoop ik dat het Webcareteam reageert,want normaal gesproken wordt een aansluiting niet afgebroken door een knoppie omzetten in een wijkkast......meestal belt de monteur in kwestie een collega die dan even snel die knop omzet in de kast waardoor de monteur gewoon kan doorwerken na een koppie koffie.......Wink
In elk geval is het door welke reden dan ook geen goeie start voor je,het kan allemaal veel makkelijker en gemoederlijker.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

MaXMhZ
Zijn die kasten niet in beheer van de netwerk provider? Ik weet dat hier in Oldenzaal 7571DD Cogas het COAX kabel netwerk beheert. Niet Ziggo. Die schakelt Cogas in als er iets gedaan moet worden. En dat gaat veel te vaak fout.
Gewijzigd door MaXMhZ op 08-07-2011 04:42

wallia
Het is toch God geklaagd !!!! Monteur zou het gisteren doorgeven , dat hij ons niet kan aansluiten, heb zelf ook nog een e-mail naar Ziggo gestuurd. Nu zijn we al in de middag, maaaaaaaar ........ Ziggo in geen velden of wegen te bekennen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kobus1960
Het is pas 14.00 Wallia, denk om het hart!!

MisterSenseo
Ja je hebt er maar 1 hoor,wees er zuinig op........!

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

wallia
Jullie hebben gelijk jongens. Tegen vijven zag ik plots de 4 rechtse lichtjes op de modem branden en ja hoor.... eerst de TV , toen was het nog even rommelen met internet en tf en eindelijk .... schitterend TV beeld en Internet downloadsnelheid 38.2 Mb (wat een verschil met de 12.8 van Frank the Black Sheep! Ziggo, trek nu al mijn boze woorden in !!!

MisterSenseo
Fantastisch..............
Geen probleem als je boos bent bij een niet goed werkende oplevering,maar nu is alles goed en hopen dat het zo blijft.
Als alles blijft werken naar wens wens ik je veel plezier met je pakket.......Wink

MaXMhZ
Mooi zo.

Het kan in het begin even probleempjes geven, maar als het eenmaal loopt blijft het meestal ook wel goed lopen ook.

Doe in de loop van de week nog maar een paar testjes. Meestal zit de snelheid boven de specificaties. Dat merk je vaak pas met het "echte werk" Grin

Gebruik bij downloaden van grote files even Free Download Manager (google). Dit is een Download Accelerator die meerdere verbindingen opzet om de download te versnellen. De meeste sites hebben een 100 Mb lijn die alle gebruikers moet behapstukken. Slechts weinig sites kunnen meer dan 300 MB/s naar alle gebruikers tegelijk aan. Gamefront.com is zo'n beetje de snelste. Die hebben dan ook een grote server farm met veel verbindingen.
Gewijzigd door MaXMhZ op 09-07-2011 01:51

kobus1960
Hahahaha, mooi zo Wallia, dat schaapjes over de dam begint
nu toch aardig te werken zie ik, hier krijg je, denk ik, geen spijt van!!

Succes!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing 5 17-08-2016 12:30
Geen internet Klacht over Ziggo 4 26-07-2016 00:35
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ZippoOnline
| Black Tiger< 5 mins
| MisterSenseo00:56:03
| Bitfreak01:02:41
| Justin2301:46:46
| Hefaistos02:40:34
| Gilex03:29:21
| kezeltje08:30:00
| Desmark09:05:12
| buijs11:06:45
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan