obey-robots.txt
06 December 2016, 13:06
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken

welke router?

tinusagie
Ben op zoek naar een router, kan iemand me een goed advies geven.
Heb via ziggo internet, wil ook naast vaste computer met laptop, ipad en printer kunnen werken.

BMP
Kijk zelf maar even

http://ziggo.gebr...post_16863

Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)

Zippo
tinusagie is een collega van me, ik had linksys al afgeraden vanwege mijn nare ervaringen hiermee.

Edit: Sorry Linksys ik bedoel sitecom.
Gewijzigd door Zippo op 15-12-2011 19:23
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

BMP
Zippo schreef:

tinusagie is een collega van me, ik had linksys al afgeraden vanwege mijn nare ervaringen hiermee.

Aha ja dat kan, laat senseo dit maar niet lezen dan danPfft, ook wel goede dingen over de sitecom gehoord, en die zijn ook redelijk geprijsd, zelf ben ik erg tevreden over mijn Netgear, goed bereik, maar wel wat duurder in aanschaf.

Zippo
Stom stom stom van me! Ik bedoel sitecom!! Linksys WRT nogiets GL, niets dan goede ervaringen mee. Met sitecom viel steeds de draadloze verbinding weg.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

BMP
oke ik hoorde er wel goede dingen over maar er zijn meerdere modellen natuurlijk, er is toch ook een vergelijkings site, oh ja deze http://reviews.cn...s-routers/

Grin

MisterSenseo
BMP schreef:

Zippo schreef:

Aha ja dat kan, laat senseo dit maar niet lezen dan danPfft, ook wel goede dingen over de sitecom gehoord, en die zijn ook redelijk geprijsd, zelf ben ik erg tevreden over mijn Netgear, goed bereik, maar wel wat duurder in aanschaf.

Psssssssstttt...........ik heb het wel gelezen,hahahaha.........ieder zijn/haar eigen idee,ik heb hele goeie ervaringen met Cisco/Linksys....MAAR!!!!.......de streaming laat erg te wensen over...........waar je met een Sitecom 100 Mbit met gemak een BD50 kunt streamen naar je externe media player lukt je dat met bijvoorbeeld een WRT320N van Linksys dus echt niet.Dan moet je hem echt verkleinen naar AVCHD DVD9 bijvoorbeeld,in elk geval onder de 20 GB blijven.
Maar voor internet bedraad en Wifi kun je in mijn ogen niet beter hebben dan Cisco/Linksys.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

kobus1960
TP-Link bevalt mij weer uitermate goed, nooit geen gedoe, makkelijk
in te stellen, heldere interface. En idd, tis maar net wat je prettig vindt.

BMP
Psssssssstttt...........ik heb het wel gelezen,hahahaha.........ieder zijn/haar eigen idee,ik heb hele goeie ervaringen met Cisco/Linksys....MAAR!!!!.......de streaming laat erg te wensen over...........waar je met een Sitecom 100 Mbit met gemak een BD50 kunt streamen naar je externe media player lukt je dat met bijvoorbeeld een WRT320N van Linksys dus echt niet.Dan moet je hem echt verkleinen naar AVCHD DVD9 bijvoorbeeld,in elk geval onder de 20 GB blijven.
Maar voor internet bedraad en Wifi kun je in mijn ogen niet beter hebben dan Cisco/Linksys

Daarom heb ik dus een Netgear GrinPfft

MisterSenseo
Het stream-probleem heb ikopgelost met een AC Ryan GB LAN player,nu kan ik BD50 wel zonder haperen streamen........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welke router?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 07-07-2016 10:05
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 17 03-06-2016 20:32
Router: Sitecom WLR-5002 (AC750) Software vragen 4 07-03-2016 17:07
Router WiFi, draadloos netwerk 4 24-12-2015 22:25
Horizon box en fritz box als router gebruiken Eigen netwerk 2 08-10-2015 00:43
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:11:56
| Zippo00:14:42
| kezeltje00:43:50
| Desmark01:19:02
| buijs03:20:35
| jlebbink04:47:37
| Gilex05:55:38
| Matty11:45:58
| Drenthe201611:56:03
| Monteur_kees13:31:27
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan