obey-robots.txt
09 December 2016, 18:25
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

hoge ping (TEHOOG)

SjoerdABC
Sins vandaag heb ik zwaar hogen pings bij alles wat ik doe zo rond de 300-600 normaal was m'n ping 20 +- ik heb bekabeld internet, ik heb en router (dlink dir655) soms stoppen de hogen pings voor 1/2minuten en dan beginnen zo weer )=
als ik de router reset heb ik weer normale ping voor 4min ongeveer zelf heb ik matig verstand van computers dus als je met en oplossing komt graag wat extra uitleg want ik weet niet hoe je alles moet doen enzo ;p

almodovaris
Bij supersnel downloaden dat is te verwachten. De router heeft geen snelle processor. Als je downloadsnelheid is in totaal rondom 50-100 kB/s, dan is het iets anders aan de hand.

275MHz CPU is voor tegenwoordige routers iets aan de lagere kant.
Gewijzigd door almodovaris op 16-06-2013 23:26

Black Tiger
En wat als je de router er tussenuit haalt en de kabel rechtstreeks op het modem aansluit?
Heb je dan ook nog van die hoge pings of is het dan beter?
Greetings, Black Tiger

kobus1960
Bij supersnel downloaden dat is te verwachten. De router heeft geen snelle processor. Als je downloadsnelheid is in totaal rondom 50-100 kB/s, dan is het iets anders aan de hand.

De TS zit met een akelig hoge ping, TS praat niet over downloaden. Frown
Bovendien werkt hij met een uitstekende router, die evengoed stuk kan zijn natuurlijk.
Of een kabel, kan ook stuk zijn, vandaar de tip van Tiger.

SjoerdABC
Nee, dankje voor de feedback allemaal

Black Tiger
Ter duidelijkheid... bedoel je met "nee" dat het niet beter wordt met de kabel rechtstreeks aan het modem aangesloten?

Als het niet beter wordt... Ik weet niet of je een Ubee of een Cisco hebt, wat ook wel eens wil helpen is niet om de router maar om het modem even een 30 seconden van de stroom te halen en dan weer te starten.
Misschien helpt dat. Anders is er kans dat de oorzaak extern is.
Greetings, Black Tiger

SjoerdABC
Black Tiger schreef:

Ter duidelijkheid... bedoel je met "nee" dat het niet beter wordt met de kabel rechtstreeks aan het modem aangesloten?

Als het niet beter wordt... Ik weet niet of je een Ubee of een Cisco hebt, wat ook wel eens wil helpen is niet om de router maar om het modem even een 30 seconden van de stroom te halen en dan weer te starten.
Misschien helpt dat. Anders is er kans dat de oorzaak extern is.

ik bedoelde nee dan heb ik geen problemen Pfft, maar ik ben der achtre gekomen dat ik alleen hoge ping heb laat in de middag/avond :S

Black Tiger
Ja oke, maar als je geen problemen hebt rechtstreeks aangesloten, dan zou je dat in de middag/avond moeten proberen.
Heb je dan ook geen problemen dan ligt het aan je router.
Misschien dat er in de middag/avond meer verkeer over gaat waardoor de problemen ontstaan. Het is anders inderdaad geen slechte router.

Heb je de nieuwste firmware er op staan en staat de wifi ook voldoende beveiligd zodat er geen vreemden gebruik van kunnen maken?
Greetings, Black Tiger

SjoerdABC
Black Tiger schreef:

Ja oke, maar als je geen problemen hebt rechtstreeks aangesloten, dan zou je dat in de middag/avond moeten proberen.
Heb je dan ook geen problemen dan ligt het aan je router.
Misschien dat er in de middag/avond meer verkeer over gaat waardoor de problemen ontstaan. Het is anders inderdaad geen slechte router.

Heb je de nieuwste firmware er op staan en staat de wifi ook voldoende beveiligd zodat er geen vreemden gebruik van kunnen maken?

ik heb echt totaal geen beveiling op m'n router maar ik heb via kabel internet, ook via de modem naar pc is het hoge ping. Zou het dan door ziggo komen?

Black Tiger
Heeft je router wel wifi? Zoja dan zou ik dat eens uitzetten voor de zekerheid als je dat toch niet gebruikt.
Kijken of het dan beter wordt.

Als het via de kabel rechtstreeks op de Ziggo modem geen problemen geeft met de ping moet het probleem toch ergens bij die router liggen en niet bij Ziggo lijkt me.
Greetings, Black Tiger

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoge ping (TEHOOG)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Random ping spikes elke 5-10 seconden Snelheid 2 06-12-2014 16:26
Hoge ping naar Gameserver Klacht over Ziggo 18 12-11-2014 14:53
UPNP veroorzaakt ping spikes Firmware 10 03-09-2014 14:49
Zeer hoge pingpieken Klacht over Ziggo 52 24-10-2013 18:23
hoge ping help plz! Klacht over Ziggo 15 30-07-2013 23:45
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:07:13
| ArieBuu00:25:17
| Zippo01:21:07
| Desmark04:31:53
| Tomar05:57:09
| Black Tiger06:05:04
| knilleske06:21:28
| gerrelle07:44:56
| Gilex07:50:09
| kezeltje08:54:15
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan