obey-robots.txt
06 December 2016, 20:49
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

geen verbinding met internet

birdee
Gisteren weer een hele avond geen verbinding! Vaak storingen, programma's die zomaar beeindigd worden. Contact is niet te krijgen, als athomer doorverwezen worden, vergeet het maar. En trouwens wanneer gaat ziggo dan eens waar voor zijn geld bieden. Waardeloos bedrijf, niet bereikbaar en dat maakt me echt woedend. Ik ga uitzoeken waar ik met kabel nog meer terecht kan, ws namelijk alleen athome voorheen. Wanneer je betrouwbaar aan je naam koppelt zorg dan ook dat je dat waarmaakt en niet het tegenovergestelde

ziggo-user
Helaas de kabel is op dit moment nog alleen voor Ziggo. Anders is alleen ADSL een uitkomst. Ziggo is wel bezig met plannen om de kabel vrij te stellen voor andere gebruikers, maar uiteindelijk heb je dan nog altijd te maken met de systemen van Ziggo......

90% van de problemen van een internet storing liggen bij gebruikers zelf. wat heb je allemaal geprobeerd om de storing te verhelpen?

tja
Als er zomaar programma's beëindigd worden, lijkt het er meer op dat er bij jezelf iets mis is. Ziggo heeft hier namelijk 0,0 invloed op.

tariq
no internet since 17:00 yesterdayAngryAngryAngry

Robertm
Nou, no internet since vorige week..

Ze hebben zogenaamd werkzaamheden in de nacht, nou is lekker te merken. Stappen van modem resetten werkt ook al niet. Als je klantenserivce belt wordt je eruit gedondert omdat het te druk is etc etc..

Plaats: N-H Ergens bij A'dam

Willen wij overstappen naar XS4ALL kan dat weer niet omdat wij kabel telefonie hebben, nu dan maar terug naar KPN..

* we hebben nog steeds geen internet, tips welkom. Als ik wil internetten krijg ik een foutmelding: mogelijk een probleem met dns, kan geen verbinding maken met een bekende dns ofzo. Alvast bedankt
Gewijzigd door Robertm op 10-09-2008 17:47

Wout
Probeer anders eens OpenDNS

Jovel
Ook hier vul het klachten formulier van www.coax.nl hiernaarst in
en wij gaan aan de slag

krasje
Locatie Den Haag ,had gister heel de dag geen internet was een storing in de regio volgens Ziggo Frown dd 10/09/08

Robertm
Wout schreef:
Probeer anders eens OpenDNS

Bedankt voor je antwoord, wat houd open DNS in, kan wat informatie erover geven astublieft Smile

Wout
Klik op OpenDNS uit mijn vorige post en je gaat naar die website toe, daar kun je alle info vinden.

Korte beschrijving; alternatieve dns server met extra veiligheid.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen verbinding met internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger< 5 mins
| Zippo00:07:12
| MisterSenseo00:52:45
| Bitfreak00:59:23
| Justin2301:43:28
| Hefaistos02:37:16
| Gilex03:26:03
| kezeltje08:26:42
| Desmark09:01:54
| buijs11:03:27
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan