obey-robots.txt
06 December 2016, 20:51
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

vraag. ..Wie kan me helpen?

miriam
Hoi allemaal, even een vraag...

Ik heb ziggo plus dus met 90/9 mb echter als ik mijn brandbreedte/internetsnelheid ga testen krijg ik daar uit 47/ 7. Maar ik vraag me af of ik dan niet iedere maand teveel betaald heb voor hogere snelheid?

Ben op dit moment gezien de kosten aan het overwegen over te stappen naar kpn. Deze hebben echter ook 50/5. Ga ik dan behalve de upload er niet op achteruit? Kpn heeft nl een actie nu van 6 maanden 35 euro per maand. Bij hun ben ik dan met 2 kastjes, op beide opnemen mogelijk, kids pakket, hbo pakket en onbeperkt bellen even duur uit per maand dan nu bij ziggo. En dan nog 150 euro korting ivm actie!

Ziggo wil geen korting geven, ondanks eerdere toezegging per telefoon. Omdat de medewerker dit niet had mogen doen ( kon kiezen uit wel 5 mogelijkheden mits opnieuw keuze voor 2 jarig contract) en een week later hierop terug te komen. In mijn bedrijf is een toezegging Door een medewerker altijd bindend) maar ondanks mail van mijn kant geen bericht terug. Schandalig!

Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven.

Groetjes

BMP
Is die snelheid draadloos gemeten? in dat geval zal je nooit de maximale snelheid halen, en dat zal met KPN evenmin gaan lukken.

Snelheid altijd bedraad testen, en op een virusvrije redelijk recente pc.

Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)

miriam
Is idd wel draadloos. Maar zou dit betekenen dat het bij basis dan NOG minder is? Op verschillende sites van providers laten meten en gaven allemaal aan dat ik niet meer dan 50 zou kunnen binnen krijgen kpn gaf bijv aan dat upgraden naar 80 mb bij ons niet haalbaar is en daarom ook geen toeslag daarvoor hoef te betalen. Pc is van 1 2014

briolet
Om draadloos meer dan 50 à 60 Mbps te halen heb je een goede ontvangst nodig en moet je via meerdere kanalen gelijktijdig werken.

Doorgaans lukt dat alleen op de 5 GHz band. Probeer dat maar eens met de instelling van 40MHz kanalen op de WiFi-router.

BMP
47/ 7 is draadloos netjes en heel normaal, bedraad zal je gewoon 90/9 halen.

Wat kpn betreft is het maar afwachten of je de opgegeven snelheid haalt,
gaat het om adsl of glasvezel?

miriam
Maar is het met basis dan nog minder of hetzelfde qua mb?

Glasvezel is er in onze woonplaats nog niet.

Wat is jullie verwachting... Ga ik er flink op achteruit draadloos of zal dat meevallen?

BMP
Wat bedoel je met basis het goedkoopste alles in een pakket van Ziggo?

En wat wil je gaan doen? met een hoge download snelheid als je veel download van usenet enz dan is 90/9 wel fijn, maar als je alleen wat surft mailt en wat youtube filmpje bekijkt heb je meer dan genoeg aan het basis pakket, en dat zal draadloos dan ook wat langzamer zijn, maar dat is dan ruim voldoende met normaal internet gebruik.

En wat KPN betreft de adsl snelheid is afhankelijk van de afstand tot de centrale, meestal is de snelheid lager dan verwacht, en ook daarmee is de draadloze snelheid lager dan rechtstreeks aan gesloten via een utp kabel op het modem.
Gewijzigd door BMP op 23-08-2014 17:08

mesa57
Pas op met KPN 50/5, ze garanderen niet dat je die snelheid haalt.

briolet
Ik heb al klachten in TV programma's gehoord van mensen die naar kpn 50/5 wilden overstappen en telefonisch te horen kregen dat dit geen probleem was. Maar toen ze het contract kregen stond ergens op de laatste pagina een snelheid voor het huisadres genoemd en dat was minder dan de helft van het abonnement.

KPN weet per adres wel wat maximaal haalbaar is op een rustig moment, maar als je een abonnement wilt nemen negeren ze dat en doen alsof 50/5 realistisch is.

miriam
Maar ik heb nu toch ook 90/9 abonnement en haal maar 47/7 ?
Is toch ook de helft. Dus taak om uit te vinden wat dit zoutbergen bij een lagere verbinding bij ziggo en/ of kpn. Want alleen dan kun je dan mi reëel vergelijken?

Mi zal het alleen bij draadloos dan sowieso niet meer meer worden en is 90/9 niet haalbaar.

Zou ziggo klantenservice me dit kunnen meten wat dit bij een lager pakket (basis) zou worden?

Glasvezel is er nog niet in mijn woonplaats.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vraag. ..Wie kan me helpen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Vraag over Externe harde schijf Hardware instellingen 7 07-04-2016 11:54
vraag. ..Wie kan me helpen? Klacht over Ziggo 3 23-08-2014 16:45
Vraag n.a.v. Router achter router stappenplan Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 5 03-12-2013 10:59
Wie kan mij verder helpen?? Algemeen 4 17-09-2013 14:23
ip nummer reeks gewijzigd vraag Algemeen 8 04-09-2013 08:57
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger< 5 mins
| Zippo00:09:07
| MisterSenseo00:54:40
| Bitfreak01:01:18
| Justin2301:45:23
| Hefaistos02:39:11
| Gilex03:27:58
| kezeltje08:28:37
| Desmark09:03:49
| buijs11:05:22
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan