obey-robots.txt
06 December 2016, 13:09
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

oud casema klant ontvangt geen e-mail meer

Jannie48
Ik had een abonnement bij Casema en haalde mijn mail altijd via Windows Mail binnen. Nu het Ziggo is, lukt verzenden nog wel maar ontvangen (sinds een paar dagen) niet meer. Als ik de helpdesk bel, wordt de verbinding telkens verbroken nadat ik al een hele tijd in de wacht heb gehangen. Baal enorm. Weet iemand welke instelling ik moet wijzigen?
Gewijzigd door Jannie48 op 01-10-2008 18:35

Zippo
probeer eens bij de instellingen je volledige email adres als gebruikersnaam in te stellen.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Jannie48
Zippo schreef:
probeer eens bij de instellingen je volledige email adres als gebruikersnaam in te stellen.

Dat heb ik al gedaan...

Klopt het dat ik nog steeds pop.casema.nl en smtp.casema.nl bij in- en uitgaande e-mail heb staan?

Oh en webmail doet het ook al niet!
Gewijzigd door Jannie48 op 01-10-2008 23:00

Zippo
Er zijn meer problemen met de (web)mail. Via outlook schijnt het weer te werken met pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Jannie48
Oké en moet er in plaats van POP3 soms ook iets anders ingevuld worden (zelfde tabblad bovenaan)?

Verder heb ik pop.casema.nl en smtp.casema.nl de woorden "casema" vervangen door ziggo, maar nu verzendt hij helemaal geen e-mail meer. Dat werkte tot op heden nog wel. Bij allebei nu maar weer casema ingevuld en nu vernzendt hij weer. Maar ik ontvang dus al anderhalve week geen e-mail meer. Ik weet echt niet meer hoe ik dit goed moet krijgen!!!
Gewijzigd door Jannie48 op 03-10-2008 09:17

CD
Bij mij werkt het al sinds 1 September niet meer op een of andere manier is de pop3 ontvangst uitgeschakeld door dat Ziggo.
Ook alle instellingen verandert maar het helpt niet.
Met Incredimail kan ik ook op Pop3 niets ontvangen, dus werkt mijn aangeschafte junkfilter ook niet.
Met Online kan ik wel berichten binnenhalen maar dan moet ik steeds mijn verbruikersnaam en wachtwoord invullen, erg lastig.

CD

CD
Groepstoring van 15 September 2008 Ziggo
De gratis @orange.nl, @wanadoo.nl en @online.nl e-mail adressen werken alleeen nog via web mail.
Deze e-mail adressen zijn geen onderdeel van de ZIGGO service, Daar hadden ze ook wel eens eerder mee kunnen komen.
Service hebben ze nog nooit van gehoord

Jannie48
Ja, maar ik heb geen gratis e-mailadres, gewoon een betaald account. En niets wat ik doe helpt om Windows Mail aan de praat te krijgen, webmail werkt ook niet. Nu maar Outlook geïnstaleerd en vreemd genoeg doet dat het wél. Zucht!

muziekfan
Van casema naar wanadoo naar orange tot dan nooit iets gemerkt van de overname en zeker geen klachten. goede snelheid en verbindingen, waar voor je geld.
nu naar ziggo.... een grote ramp, kan geen mail verzenden en ontvangen, heb alleen ooit een brief gehad dat orange ziggo werd en daarna alleen reclame folders. ziggo ligt er regelmatig uit, geen internet en geen mails nu helemaal geen mails meer sinds 2 dagen, ik werk met outlook express.
omdat ziggo al eerder veel problemen gaf met e-mail een mail gestuurd het antwoord daarop was een uitleg hoe ik een quicknet emailadres aan moet maken, daar was totaal niet om gevraagd in de mail, kennelijk kunnen ze bij ziggo niet begrijpend lezen. ook bij de nieuwe mail exact hetzelfde mailtje over adres aanmaken bij quicknet.... dom dom
ziggo toont geen respect naar de klanten toe, als je iets over neemt zorg je eerst dat je erop voorbereid bent voordat je alles aanneemt, dat is een normaal iets, mensen betalen voor een product en verwachten daar ook iets voor, bij ziggo is dat andersom eerst alle klanten binnenhalen, veel geld innen en dan je klanten laten gaar koken....
ik heb volgens mij geen free emailadressen, ik betaalde casema ( orange) zeer royal voor de accounts die wij hebben.
nu noodgedwongen naar hotmail, is zeker niet mijn favoriet, maar ik kan in ieder geval iets op de momenten dat internet het doet, de ellende is allleen dat al mijn klanten nog de oude mail van orange hebben en ik dit noodgedwongen over moet gaan zetten, kost een hoop tijd
ziggo lijkt de belastingdienst wel: graaien en nog eens graaien, service leveren ho maar ,,, ja leuker kunnen we het niet maken
Gewijzigd door muziekfan op 05-10-2008 00:39

muziekfan
Vanmorgen met ziggo gebeld, al vroeg, bijna geen wachttijd. Iedereen "hoort"een brief gehad te hebben waarin deze verandering van mail gemeld stond??? Angry ik niet in ieder geval, maar het is nu opgelost ik hoop voor anderen ook in ieder geval vermeld ik hieronder waarnaar alles veranderd is

ik kan nu weer e-mail ontvangen in outlook express
hoe te veranderen : in de balk naar extra, accounts, dan de pop aanklikken.

bij algemeen voor orange ( casema):
server: pop.orange.nl
naam: je eigen naam zonder iets erachter
email: je eigen email adres zonder pop of iets erbij, bv: naam@orange.nl
aanklikken v account opnemen

dan bij server: server pop3
inkomende mail: pop.orange.nl
uitkomende mail: smtp.casema.nl

dan account: naam@orange.nl
wachtwoord
en dan je verbinding kiezen lan of breedband.

Ik hoop dat anderen hier ook iets aan hebben. veel succes
Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oud casema klant ontvangt geen e-mail meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing 5 17-08-2016 12:30
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:14:39
| Zippo00:17:25
| kezeltje00:46:33
| Desmark01:21:45
| buijs03:23:18
| jlebbink04:50:20
| Gilex05:58:21
| Matty11:48:41
| Drenthe201611:58:46
| Monteur_kees13:34:10
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan