obey-robots.txt
03 December 2016, 14:35
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

telefoonstoring

gerrit
Sinds 6 oktober heb ik geen telefoon verbinding meer.
paar keer mobiel gebeld( o.a. 8 minuten naar muziek geluisterd ) mijn beltegoed op!
2x klachtenformulier via internet gestuurd naar Ziggo.
17/10 bericht Ziggo dat klacht is doorgestuurd naar Technische Dienst.
23/10 bericht Ziggo: We zien in onze administratie dat uw melding nog in behandeling is bij T.D.Ze streven er naar dat problemen binnnen 3 werkdagen zijn opgelost, in een aantal gevallen is dat "helaas"niet mogelijk , vragen begrip en geduld.
Nu is mijn geduld wel erg zwaar op de proef gesteld na 3 weken geen telefoon.
Gewijzigd door gerrit op 24-10-2008 19:21
Gerrit kip

Zippo
Als het niet spoedig opgelost wordt kun je het formulier hier linksonder op de site invullen. Dit gaat rechtstreeks naar de kabel belangenvereniging coax.nl. Zij proberen het dan voor je op te lossen.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

willy46
Helaas klinkt jou verhaal ons zeer bekend in de oren, Gerrit. Met als verschil dat de callcenter medewerker, toen ik de tweede keer belde, boos zei dat er nooit 3 dagen gezegd kon zijn want het was minimaal 5 tot 7 werkdagen omdat de tech. dienst een backlog had.

Ik heb het klachten formulier van de coax ingevuld maar verwacht er niet veel van.

Al deze maatschappijen hebben zich gevormd met geleend geld en we weten allemaal hoe de financiele wereld er nu uitziet. Alleen meer geld en meer mankracht kan dit oplossen endat zal nooit gebeuren. Internet, kabeltelefonie en mobiele telefonie zijn de volgende luchtbellen die uit elkaar zullen spatten.

Skype voorlopig misschien?

willy46
Wij hebben ook nog nooit onze factuur gezien en al helemaal niet ons wachtwoord kunnen laten functioneren. We dachten dat het aan ons lag, er gaat een wereld voor ons open!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En hier betalen we voor?

Als we nu eens allemaal het factuur bedrag laten storneren, wachten op een aanmaning, betalen, weer storneren etc. totdat we serieus genomen worden?

maarten
Bij ons thuis is het sind seen week oook hommeles:

TELEFOON
Gesprekken die men als Ziggo klant voert komen bij de ander vreselijk gestoord over: je hoort alleen maar vlarden of helemaal niets. Het is bij ons thuis raak sinds ongeveer een week. Zeg maar sinds 10 november 2008. Wij hier behoorlijk ziek van. Dit is natuurlijk geen service.

UITGAANDE EMAILS
Ook de uitgaande emails komen bij tijd en wijle de deur niet uit. Verzenden eindigt met een fout.
Emails blijven daarna staan in de Uit box. Zonder verzonden te zijn.

FTP SERVER
Idem dito met uploads van .htm bestanden naar de ftp site. Eindigt in een timer fout omdat het zo vreselijk lang duurt. Upload niet geslaagd.

ZIGGO
Ziggo wat ben je in vredesnaam aan het doen?????? Dit heb ik in al die 4 5 jaar niet eerder zo meegemaakt.
Maarten.

OMNIAHARRY
6 weken zitten mijn ouders inmiddels zonder telefoon !!
verschillende medewerkers van Ziggo aan de lijn gehad , menig excuus aanvaard , tig keren modem gereset , niks , niks ,maar dan ook niks helpt bij zo'n groot maar vooral waarig bedrijf als Ziggo !!

willy46
Wij zitten nu ook al bijna 5 weken zonder telefoon. Je wordt er onderhand murw van. Het interesseert Ziggo niets, anders hadden ze al lang geprobeerd om hun klanten uit te leggen wat er echt aan de hand is. Waarom willekeurige telefoon verbindingen die niet werken? Hoelang gaat het echt duren. Je krijgt het gevoel dat ze echt "schijt" aan je hebben, want zo ga je echt niet met je klanten om!!
Klantenservice bellen is tijd en geld weggooien
Ik zou willen weten hoe je Ziggo met emails kunt bombarderen zodat zij onbereikbaar zijn, wie niet wil luisteren moet maar voelen.

andreanita
Hallo beste mensen, wij zitten allemaal met het zelfde probleem, het begon met mij, dat ik naar mijn mobiel belde, en dat ik er achter kwam dat wij een heel ander telefoon nummer hadden, dat nummer terug gebeld, en ja hoor bij ons ging de telefoon over ,bij ziggo snapte ze er niks van, word opgelost zeiden ze , het antwoord weten jullie al, niks dus, na 2 dagen helemaal geen telefoon meer, wij zitten nu 17 dagen zonder telefoon, sommige zitten al langer zonder,las ik, er staat ons nog wat te wachten, ik heb het ook gemeld bij consuwijzer en bij trosradar,maar verwacht er niet veel van.
gr André

OMNIAHARRY
Op 2 oktober ging bij mijn ouders de telefoon op storing ; dood ! verschillende malen alles gereset , tig telefoontjes ( met mobiel ) naar ZIGGO , waar ze doodleuk tot wel 20 x hetzelfde verhaal opstellen; "we zijn ermee bezig " Op een gegeven moment belt ene hr. Endema , met verontschuldigingen en de verzekering dat het opgelost zal zijn voor zijn vakantie ( nou alweer 3 weken geleden! ) Zijn waarnemer zou contact onderhouden en na zijn vakantie zou Endema weer direkt contact opnemen met mij........je raadt het al......NIKS !! Schandalig hoe ze met je omgaan daarzo !! Ze maken mij niet wijs dat ze nu al 8 weken onafgebroken met de storing bezig zijn , nee; er is een doorschuifsysteem daar; "dit is niet voor mij , moet naar iemand anders "!! Héél af en toe pakt een technisch medewerker het op en dan begint het weer van voren af aan !! Bureaucratie ten top !! Kijk eens naar het programma RADAR : De presentatrice had tot een landelijke boycot moeten oproepen , nee wat gebeurd er ? : ZIGGO krijgt nog een maandje extra.......en de klanten ? Tja , die zijn er al aan gewend , en anders worden ze dat wel....ze accepteren het wel !! Het enige wat de klant kan doen is wachten.....stumperds !!!

bert0207
Ik heb al vanaf 21 oktober geen telefoon meer. Na diverse keren gebeld te hebben, heb ik de hoop op gegeven. Ik heb alles geprobeerd, vriendelijk zijn, boos worden en wat al niet meer mogelijk is. Ben het hele draaiboek doorgekomen van resetten tot stekker eruit, niets helpt. Je krijgt te horen dat je wordt terug gebelt, nou ik moet nog steeds worden gebelt. Het probleem is bekent maar er wordt niets aangedaan. Je bent een (klant)nummer en niets meer dan dat. En wat het ergste is, dat je van het callcenter te horen krijgt dat ze er zelf ook spuugziek van worden. Zoveel klachten! Als ik op mijn werk zo zou funtioneren, dan had ik nu zonder werk gezeten!! Maar ZIGGO komt er gewoon mee weg!!!!!!!! Ik ga maar overstappen op een andere aanbieder, wil ik weer kunnen telefoneren. Ik heb een rekening van mijn mobiele telefoon waar je je rot van schrikt. Heb het helemaal met ZIGGO gehad, wat een waanzinnig KUTbedrijf!!!!!!!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoonstoring', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nog steeds telefoonstoring 4102 Storing 3 06-11-2012 10:30
telefoonstoring Algemeen 3 29-10-2012 17:18
telefoonstoring Algemeen 4 22-05-2012 18:19
ziggo telefoonstoring Storing 15 22-05-2012 10:50
telefoonstoring Algemeen 10 11-04-2012 14:50
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:35:18
| buijs01:04:25
| Black Tiger01:25:06
| Desmark02:58:57
| Gilex03:14:38
| kezeltje04:17:42
| Zippo04:26:23
| Bitfreak05:05:54
| Puma05:37:02
| Justin2305:42:45
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan