obey-robots.txt
09 December 2016, 18:25
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ziggo internet trage snelheid

blackhawk
Heb al sinds 12 december maar 1Mb verbinding i.p.v. 10 MB. volgens ziggo hebben ze storing in de routers van ziggo.
en daardoor krijg je lage snelheid.
Sinds Ziggo alleen maar problemen,van mij mag multikabel weer terugkomen.
Van de helpdesk moest ik de periode noteren en zou ik een deel van abonoment retour krijgen eerst zioen dan geloven.
zijn er meer mensen die dit probleem hebben ik woon in voormalig multikabel gebied kop van Noord-holland.

Mrproper
Volkomen hetzelfde
Ook boven in de Kop van Noord-Holland ( Wieringen )
Gisteren ook nog bij iemand in `t Zand geweest die ook nog maar de helft van zijn normale snelheid heeft.

Waardeloze wisselende verbindingen al vanaf dezelfe periode.
Sommige dagen gaat het goed en dan is het weer helemaal bedroefd.
Hier in de straat is het helemaal vreemd de buurman heeft afwisselend wel en geen verbinding .
Dan heeft hij weer volle snelheid en is het hier tot 3 KB/s ja echt waar soms helemaal tot 0.2 Kb/s gezaktAngry en
de volgende dag is het weer andersom.

Vorige week 1 1/2 uur aan de tel gehangen met de helpdesk.
Na diverse personen gehad te hebben werd mij medegedeeld dat er een monteur contact op zou nemen ( nog voor oud en nieuw gebeld )
maar tot heden nog niks meer vernomen.Shock

thvk
I heb pas 1 maand het Z3i abbo en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Altijd een strakke 2,8Mbit downloadsnelheid en vanavond opeens een strakke 3,5Mbit.
Mij hoor je niet klagen.......

MaXMhZ
thvk schreef:
I heb pas 1 maand het Z3i abbo en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Altijd een strakke 2,8Mbit downloadsnelheid en vanavond opeens een strakke 3,5Mbit.
Mij hoor je niet klagen.......

En dan nog niet ontevreden? wow - Een makkelijke klant Wink

Zelfs Z3 zou al een download van 15 Mbit/s moeten halen.
Of bedoel je misschien MByte? ( 1MByte = 8 MBit)

Ik zag trouwens net dat Z3i niet eens meer op de Ziggo site staat.
Gewijzigd door MaXMhZ op 08-01-2009 14:34

thvk
Ja, stomme fout van me, ik bedoelde dus 2,8MB/s en 3,5MB/s.
En ja hoor, Z3i staat er nog steeds, maar dan moet je eerst z3 aangeklikt hebben.
Kijk maar:

http://www.ziggo.nl/producten/internet/z3

MaXMhZ
aha hadden ze het daar verstopt! - zelfs de zoek functie vond het daar niet. Echt opa Ziggo haha

Ik zit nu op FreeOnline ADSL. 13,95 euro/maand als je een PTT basis bellen abo hebt (anders 10 euro/maand duurder voor de lijn) met een snelheid van 24Mbit/s down en 1Mbit/s upload, (inclusief telefoon indien gewenst) Eind deze maand zou het weer aangeboden moeten worden op de site www.freeonline.nl

Dat zie ik Ziggo nog niet doen voor die prijs.
Ook de FOL helpdesk is veel beter. Geen lange wachttijden, EN verstand van zaken.
Gewijzigd door MaXMhZ op 08-01-2009 15:00

Mrproper
Nou vanmorgen is er een monteur geweest.!!!

Was voor de buurman bedoeld die hebben ze hem een tijdje terug voor vandaag besteld.
Maar omdat de buurman er niet was heb ik de honeurs maar waargenomen.

Dus vanmorgen stond er een monteur aan de deur om de sleutel van de buurman op te halen .
Meteen gevraagd aan de monteur of die lieve medewerker van de Ziggo helpdesk waarmee ik vorige week
1 1/2 uur aan de telefoon heb gehangen en mij dus vertelde aan het eind
dat er een monteur contact met mij zou opnemen of deze ook voor mijn probleem kwam.
Helaas was deze beste man niet op de hoogte van mijn probleem en stond dus alleen de buurman vermeld op zijn lijstje Angry

WAAR HANG JE DAN IN GODSNAAM VOOR AAN DE TELEFOON.!!!!!!!!!!!!

Affijn het blijkt dus dat er hier in heel het dorp problemen zijn en de monteur kon dus niks anders doen dan het probleem doorspelen naar ziggo zelf
omdat er waarschijnlijk wat met de glasvezel verbinding aan de hand is .

Kortom niks wijzer maar wel weer een hoop ergenis omdat je klacht blijkbaar dus niet serieus behandeld word.

Lekker hoor 1 1/2 uur aan de telefoon met beegees/abba/en diverse ander soorten muziek

Bedankt voor het wachten meneer .!!!!!! Ik wacht dus nu nog en waarschijnlijk vele anderen met mij hier.!!

ps al jaren op de kabel aangesloten zonder al te veel problemen ( zo nu en dan een keer ) maar nu begint er toch echt wel kleur aan te komen hoor.
Shock
Sad

MaXMhZ
Die muziek achter de telefoon tijdens wachten is inderdaad vreselijk.

Bij de FreeOnline helpdesk hadden ze vandaag hiphop. Gelukkig duurt het wachten daar niet lang. Ik had binnen twee minuten iemand aan de lijn. Mag ook wel voor 0,35/min Wink

Marcotjuh1970
Nou THVK, dan betaal ook jij een topbedrag voor een "top" snelheid.
Dus jij hebt Z3i, die is goed voor 30Mbit.
kijk maar eens op http://www.ziggo.nl/producten/internet/z3i dus, je haalt maar één tiende van wat je hoort te halen.
dat gaat lekker zo, dus niet.

Marcotjuh1970
Zelf heb ik en Z3 abbonement van Ziggo, goed voor 15Mbit............, volgens de site van Ziggo dan.
Maar de verbinding haalt met mijn Arris internet en telefonie modem maar op zijn top de meeste tijd 3 á 4Mbit.
Angry

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo internet trage snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo introduceert TV Italiana Welke zender wil je er nog bij hebben? 1 08-12-2016 12:44
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 6 07-12-2016 16:52
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
snelheid monteur? Klacht over Ziggo 8 29-11-2016 09:20
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:07:03
| ArieBuu00:25:07
| Zippo01:20:57
| Desmark04:31:43
| Tomar05:56:59
| Black Tiger06:04:54
| knilleske06:21:18
| gerrelle07:44:46
| Gilex07:49:59
| kezeltje08:54:05
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan