Forum: Klacht over Ziggo
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Diverse » Klacht over Ziggo
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

Spoedmonteur klacht « Ga naar bericht

Dat zijn inderdaad wel opties om iets snel te verhelpen, ben ik met je eens, maar er is een enkele provider die het zo doet. Geeft misschien weer logistieke of boekhoudkundige problemen? Dat 6 ...

: 6699
: 12
Auteur: TheoC

Laatste bericht:
14-07-2017 20:00
Avatar van gebruiker
Black Tiger
14-07-2017 20:00
Geen nieuwe berichten

ziggo bellen « Ga naar bericht

Kijk, hebben we samen toch nog íets kunnen doen. Succes,

: 5247
: 8
Auteur: robert ooms

Laatste bericht:
06-07-2017 18:07
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
06-07-2017 18:07
Geen nieuwe berichten

SMART kaarten worden niet geactiveerd « Ga naar bericht

Goede morgen, het probleem is uiteindelijk opgelost door alle kaarten te vervangen. Zelfs werkende kaarten deden het op een gegeven moment niet meer en het lukte niet om kaarten via het netwerk te ...

: 4249
: 5
Auteur: Maarten71

Laatste bericht:
25-06-2017 09:44
Avatar van gebruiker
Maarten71
25-06-2017 09:44
Geen nieuwe berichten

wifi slecht en vage service? « Ga naar bericht

Wat een gedoe en balen dat je niet goed geholpen wordt. Wil je ons een privébericht sturen op dit forum met daarin jouw adres, klantnummer, Twitternaam en verwijzing naar dit topic? Dan kunnen we ...

: 3020
: 6
Auteur: protected

Laatste bericht:
17-06-2017 17:02
Avatar van gebruiker
Ziggo Webcare
17-06-2017 17:02
Geen nieuwe berichtenAfbeelding bijgevoegd  

Horizon XL « Ga naar bericht

Graag gedaan, ik ben blij dat het je geholpen heeft ..... ;) Ik ben er zelf ook erg lang mee zoet geweest, hihi.
Bestanden bijgevoegd

: 4964
: 6
Auteur: wvriel

Laatste bericht:
28-05-2017 14:13
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
28-05-2017 14:13
Geen nieuwe berichten

Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig « Ga naar bericht

Vervelend zeg dat je al even bezig bent met een oplossing. De aansluiting binnen controleren is altijd een logische en goede eerste stap. Als dat geen verbetering geeft kunnen we kosteloos een mont...

: 2933
: 3
Auteur: chrisqq

Laatste bericht:
23-05-2017 15:17
Avatar van gebruiker
Ziggo Webcare
23-05-2017 15:17
Geen nieuwe berichten

Slechte service ZIGGO « Ga naar bericht

Zeer triest wat ik hier lees dit is toch een pure wanprestatie van Ziggo. Ik heb altijd gemeend dat de klant koning is want die is toch diegene die het geld in het laatje brengt of zie ik dit verk...

: 4167
: 7
Auteur: rligt

Laatste bericht:
04-05-2017 08:52
Avatar van gebruiker
Chou
04-05-2017 08:52
Geen nieuwe berichten

Horizon box loopt vast na lang aan staan op radio « Ga naar bericht

Qua stroom besparing zou ik overstappen op een gewone tuner, als je ook nog via de TV luistert, want je hebt het over kijken, dan scheelt je dat zo 200 watt x aantal uren luisteren. De aanschaf van...

: 5481
: 3
Auteur: hanshendrix

Laatste bericht:
09-04-2017 12:21
Avatar van gebruiker
nubro01
09-04-2017 12:21
Geen nieuwe berichten

Ik wacht al 14 weken « Ga naar bericht

Jeetje, Stijn. Wat een gedoe zeg. Uiteraard wil ik graag voor je kijken wat we kunnen doen voor jou. Zou je ons daarom via dit forum een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode, huisnum...

: 1462
: 3
Auteur: stijn

Laatste bericht:
04-04-2017 17:50
Avatar van gebruiker
Ziggo Webcare
04-04-2017 17:50
Geen nieuwe berichten

film1 kanalen « Ga naar bericht

Goedemiddag Tschack, Vervelend dat je problemen ervaart met de digitale tv. In eerste instantie toch het advies om https://www.ziggo.nl/klantenservice/t...-oplossen/ eens door te nemen. Normaal ...

: 2138
: 4
Auteur: Tschack

Laatste bericht:
25-03-2017 14:36
Avatar van gebruiker
Ziggo Webcare
25-03-2017 14:36
Geen nieuwe berichten

ventilator « Ga naar bericht

Van harte gefeliciteerd, dat hoort ook zo, dan is hij in orde ....... :P Als die niet draait verbrandt de HorizonBox ....... ;)

: 1944
: 2
Auteur: janbeemster

Laatste bericht:
22-03-2017 13:39
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
22-03-2017 13:39
Geen nieuwe berichten

Ziggo wil mij niet als klant « Ga naar bericht

Graag gedaan Berg030. Tja er is veel verandert, callcenters worden tegenwoordig uitbesteed aan firma's als 24help en soortgelijken. Echte medewerkers van het bedrijf zelf zijn dan een stuk be...

: 2427
: 5
Auteur: berg030

Laatste bericht:
22-02-2017 16:36
Avatar van gebruiker
Black Tiger
22-02-2017 16:36
Geen nieuwe berichten

Cisco 8485 blijft in loop « Ga naar bericht

QuoteBen hierdoor wel helaas n aantal opnames die ik had willen bewaren, kwijt. Als het om oudere opnames gaat... was de schijf wel nog te herkennen in de pc? Dan zou je de opnames kunnen overzett...

: 6290
: 10
Auteur: Chielbr

Laatste bericht:
19-02-2017 18:22
Avatar van gebruiker
Black Tiger
19-02-2017 18:22
Geen nieuwe berichten

storing 4G signalen op humaxbox en horizonbox « Ga naar bericht

Ik hoop dat webcare je kan helpen, dit vind ik echter wel vreemd: Quoteje hebt hier vlak bij een hoofdkantoor van KPN met vele antenne's. volgens ziggo hebben ze daar geen last van. Zolang he...

: 14272
: 3
Auteur: abraham28

Laatste bericht:
01-02-2017 16:30
Avatar van gebruiker
Black Tiger
01-02-2017 16:30
Geen nieuwe berichten

Ziggo gestopt met binaries/text combo? « Ga naar bericht

Oh gelukkig. Dus toch de retentie dan. Het was me wel bekend dat de retentie kort was, maar had geen idee dat dit invloed had op de bestandsnamen in Spotnet. Super! Hartstikke bedankt voor het te...

: 3155
: 3
Auteur: Black Tiger

Laatste bericht:
16-01-2017 03:01
Avatar van gebruiker
Black Tiger
16-01-2017 03:01
Geen nieuwe berichten

blokkade « Ga naar bericht

Ik denk dat je verkeerd zit. Wij zijn een onafhankelijk forum waar Ziggo gebruikers elkaar helpen. Het beste kun je even contact met Ziggo zelf opnemen (community punt ziggo punt nl), of evt via...

: 1667
: 2
Auteur: marcel45

Laatste bericht:
12-01-2017 13:07
Avatar van gebruiker
Black Tiger
12-01-2017 13:07
Geen nieuwe berichten

slechte compensatie Ziggo UPC « Ga naar bericht

Sowieso zul je zoiets met Ziggo zelf moeten regelen. Dit is een onafhankelijk forum waar Ziggo gebruikers elkaar onderling kunnen helpen. Ziggo leest dus lang niet alles mee. Dus als je bericht vo...

: 4717
: 4
Auteur: jack-1960

Laatste bericht:
02-01-2017 14:46
Avatar van gebruiker
Black Tiger
02-01-2017 14:46
Geen nieuwe berichten

Geen TV signaal meer « Ga naar bericht

Hoi Louis, Ik heb webcare voor je ingeschakeld voor dit bericht. Waarom? Omdat wij een onafhankelijk forum zijn wat in dit soort niet echt iets voor je kunnen betekenen echte webcare wel !! ...

: 2214
: 2
Auteur: Louis

Laatste bericht:
26-12-2016 04:45
Avatar van gebruiker
Matty
26-12-2016 04:45
Gesloten onderwerp

internet afgesloten, herstel vindt niet plaats. « Ga naar bericht

Toppie fijn te horen dat het gelukt is. Misschien was hij toch ziek geworden en heeft een collega het toch kunnen overnemen. Hoe dan ook, je kunt weer.:) En v.w.b. de tip naar PCWebplus.nl ook gra...

: 5658
: 13
Auteur: mauprik

Laatste bericht:
21-12-2016 14:53
Avatar van gebruiker
Black Tiger
21-12-2016 14:53
Geen nieuwe berichten

Klacht ziggo - Alle tv kanalen doen het niet « Ga naar bericht

Bestaande klanten krijgen inderdaad geen gratis tablet. Wat ik wel gelezen heb ergens is dat bestaande klanten korting op die tablet kunnen krijgen maar dat is dacht ik slechts 25%. Het is me ni...

: 5833
: 8
Auteur: Tamiya

Laatste bericht:
15-12-2016 20:27
Avatar van gebruiker
Black Tiger
15-12-2016 20:27
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd