obey-robots.txt
20 April 2019, 18:38
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 33% [18 stemmen]
33% [18 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 67% [37 stemmen]
67% [37 stemmen]

Stemmen: 55
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken

slechte compensatie Ziggo UPC

jack-1960
belachelijke compensatie na 14 jaar ellende bij ziggo waarbij een kabel defect bleek te zijn dit was al 12 jaar geleden geconstateerd en nu wordt er eindelijk een nieuwe kabel gelegen en dit alleen maar omdat ik wilde overstappen nu zal je denken waarom zo lang wachten met overstappen dit omdat ziggo de enige kabel aanbieder is en mijn telefoon leiding is weg gewerkt achter een gestucte muur
dan wordt je gebeld waarom je wilt over stappen
verhaal verteld dat er al vanaf het begin toen de snelheid werd verhoogt er problemen waren met televisie en internet continu een nieuw modem gekregen maar brandde steeds weer door zelfs waar de monteurs bij stonden
nu eindelijk krijg ik gelijk en gaan ze repareren
dan komen ze met een compensatie van 12 jaar ellende en frustratie en eigenlijk betaald voor een product die ik nooit heb gehad en waar ik wel voor heb moeten betalen
1 half jaartje voor de helft van de prijs maar moet ik wel weer een jaar contract nemen dit krijg je al als je nieuwe klant wordt had toch wel meer verwacht maar zeker geen nieuw jaar contract
dit noem ik geen prachtige deal voor 12 tot 14 jaar ellende en traag internet en slechte tv waar ik altijd dus teveel hebt betaald belachelijk hoe ze zoiets bedenken
waarom een nieuw contract ik ben niet fout maar ziggo/upc
ze hebben na 12 jaar hun fout erkend dat betekend dat ik nu al 12 jaar eigenlijk betaald hebt voor een product die ik niet hebt ontvangen vanwege een kapotte kabel

dus ik verwacht dan wel een goede compensatie en niet een nieuw jaar contract

groetjes jack
 
jack-1960
helaas wordt er totaal geen aandacht aan besteed dit had ik niet verwacht
maar goed zodra je opzegt bellen ze je dezelfde dag nog terug waarom
maar eenmaal klant kun je de boom in
 
MisterSenseo
En dit vind je serieus gek dat er geen aandacht aan besteed wordt ?!?!?!?
Iemand die naar eigen zeggen 12 jaar ellende heeft en dan pas gaat vragen om compensatie, ik zou er na 12 dagen al over beginnen en na 12 weken zou het bedrijf in kwestie van mij de boom in mogen !
Gezien de typstijl kan ik niet helemaal opmaken naar wie je de opmerking maakt over "geen aandacht"............maar ik persoonlijk denk na zo'n enorme tijd dat niemand er aandacht aan zal besteden, ik moet er zelfs een beetje om lachen !
Dan laat je ook nog meer dan een half jaar tussen eerste en 2e bericht...........sorry hoor, maar heel erg geloofwaardig komt het niet over.
Ik zou zeggen, wees heel erg blij met dat het nu allemaal opgelost is, laat het verleden het verleden en geniet van wat je nu hebt en denk aan je hart, je hebt er maar één, wees er zuinig op...........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Black Tiger
Sowieso zul je zoiets met Ziggo zelf moeten regelen. Dit is een onafhankelijk forum waar Ziggo gebruikers elkaar onderling kunnen helpen. Ziggo leest dus lang niet alles mee.
Dus als je bericht voor Ziggo bedoeld was, kun je dat het beste per post aan hun richten of op hun eigen forum schrijven.
Greetings, Black Tiger
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'slechte compensatie Ziggo UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20% Ziggo nieuws 14 18-04-2019 17:38
Ziggo kastje in voortuin Helpdesk 2 08-02-2019 17:35
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 3 19-12-2018 17:09
OFFLINE MOVIES & SERIES (XL) KIJKEN VIA DE ZIGGO GO APP Ziggo nieuws 1 13-06-2018 10:40
Zoveelste prijsverhoging bij Ziggo en verandering AV. Ziggo nieuws 1 17-05-2018 14:06
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Desmark08:01:27
| Zippo09:01:59
| Gilex10:19:53
| MisterSenseo16:23:40
| Bitfreak18:36:22
| Ziggo Webcare 1 dag
| Black Tiger 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15-03-2019 19:57
Mensen denk er aan, vragen op het forum stellen a.u.b., wij beantwoorden die niet in de shoutbox.

12-02-2019 17:07
ik ben op zoek naar een Ziggo insteek kaart voor cisco 8485bvb digitale ontvanger. geschikt zoor Zaandam. 0610811518

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!