obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
slechte compensatie Ziggo UPC
jack-1960
belachelijke compensatie na 14 jaar ellende bij ziggo waarbij een kabel defect bleek te zijn dit was al 12 jaar geleden geconstateerd en nu wordt er eindelijk een nieuwe kabel gelegen en dit alleen maar omdat ik wilde overstappen nu zal je denken waarom zo lang wachten met overstappen dit omdat ziggo de enige kabel aanbieder is en mijn telefoon leiding is weg gewerkt achter een gestucte muur
dan wordt je gebeld waarom je wilt over stappen
verhaal verteld dat er al vanaf het begin toen de snelheid werd verhoogt er problemen waren met televisie en internet continu een nieuw modem gekregen maar brandde steeds weer door zelfs waar de monteurs bij stonden
nu eindelijk krijg ik gelijk en gaan ze repareren
dan komen ze met een compensatie van 12 jaar ellende en frustratie en eigenlijk betaald voor een product die ik nooit heb gehad en waar ik wel voor heb moeten betalen
1 half jaartje voor de helft van de prijs maar moet ik wel weer een jaar contract nemen dit krijg je al als je nieuwe klant wordt had toch wel meer verwacht maar zeker geen nieuw jaar contract
dit noem ik geen prachtige deal voor 12 tot 14 jaar ellende en traag internet en slechte tv waar ik altijd dus teveel hebt betaald belachelijk hoe ze zoiets bedenken
waarom een nieuw contract ik ben niet fout maar ziggo/upc
ze hebben na 12 jaar hun fout erkend dat betekend dat ik nu al 12 jaar eigenlijk betaald hebt voor een product die ik niet hebt ontvangen vanwege een kapotte kabel

dus ik verwacht dan wel een goede compensatie en niet een nieuw jaar contract

groetjes jack
 
jack-1960
helaas wordt er totaal geen aandacht aan besteed dit had ik niet verwacht
maar goed zodra je opzegt bellen ze je dezelfde dag nog terug waarom
maar eenmaal klant kun je de boom in
 
MisterSenseo
En dit vind je serieus gek dat er geen aandacht aan besteed wordt ?!?!?!?
Iemand die naar eigen zeggen 12 jaar ellende heeft en dan pas gaat vragen om compensatie, ik zou er na 12 dagen al over beginnen en na 12 weken zou het bedrijf in kwestie van mij de boom in mogen !
Gezien de typstijl kan ik niet helemaal opmaken naar wie je de opmerking maakt over "geen aandacht"............maar ik persoonlijk denk na zo'n enorme tijd dat niemand er aandacht aan zal besteden, ik moet er zelfs een beetje om lachen !
Dan laat je ook nog meer dan een half jaar tussen eerste en 2e bericht...........sorry hoor, maar heel erg geloofwaardig komt het niet over.
Ik zou zeggen, wees heel erg blij met dat het nu allemaal opgelost is, laat het verleden het verleden en geniet van wat je nu hebt en denk aan je hart, je hebt er maar één, wees er zuinig op...........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Sowieso zul je zoiets met Ziggo zelf moeten regelen. Dit is een onafhankelijk forum waar Ziggo gebruikers elkaar onderling kunnen helpen. Ziggo leest dus lang niet alles mee.
Dus als je bericht voor Ziggo bedoeld was, kun je dat het beste per post aan hun richten of op hun eigen forum schrijven.
Greetings, Black Tiger
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'slechte compensatie Ziggo UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Zakelijk internet + TV nu met 12 maanden gratis Movies & Series XL Ziggo nieuws : 1 22-08-2019
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20% Ziggo nieuws : 22 30-07-2019
Ziggo en ISDN telefooncentrale Eigen telefoon netwerk : 3 23-06-2019
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
Ziggo kastje in voortuin Helpdesk : 2 08-02-2019