Forum: Klacht over Ziggo
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Onderwerp | / | Laatste bericht | |
wachttijd monteur 6 DAGEN om een modem om te ruilen « Ga naar bericht Ik heb het Webcareteam hierop geattendeerd, misschien kunnen zij het wat versnellen. Tot die tijd, maak je niet druk, denk aan je hart, je hebt er maar één........;) |
: 2247
: 2
|
Auteur: eric1967 Laatste bericht:
18-02-2016 14:33
MisterSenseo |
|
Wachten en wachten op Foxsports « Ga naar bericht Toppie! |
: 2365
: 3
|
Auteur: KC103 Laatste bericht:
15-02-2016 01:58
Black Tiger |
|
fout Ziggo betekent 72 uur wachten op beeld « Ga naar bericht Toch handig om te weten in elk geval. ;) |
: 6109
: 10
|
Auteur: duijt Laatste bericht:
08-02-2016 14:09
Black Tiger |
|
Ziggo heeft geen modems ik geen tel en internet meer « Ga naar bericht Ik woon in Kerkrade en heb nog wel één reserve modem liggen dus als het nodig zou zijn stuur mij maar een PB. |
: 4578
: 7
|
Auteur: ZiggoRans Laatste bericht:
02-02-2016 07:05
Justin23 |
|
Televisie NPO3 op zwart, SBS6 stoort enorm « Ga naar bericht Ik ben blij dat je het euvel hier al deels mee hebt kunnen oplossen. Het is inderdaad wel een aparte. Leuk is anders zou ik zeggen want storingen zijn nooit leuk.;) Of je moet het leuk hebben gev... |
: 10687
: 13
|
Auteur: Jehan Laatste bericht:
29-01-2016 16:17
Black Tiger |
|
Monteur komt AL 6 dagen na storingsmelding « Ga naar bericht Oeps. Ik las "vandaag gemeld" maar had niet gezien dat je dat gisteren al geplaatst had, dus ik telde vanaf vandaag. Dan is het 5 dagen want er is pas 1 dag voorbij als er 1 dag voorbij is he, dus... |
: 3268
: 4
|
Auteur: mikey2010 Laatste bericht:
15-01-2016 21:59
Black Tiger |
|
storingen op tv « Ga naar bericht Dank je wel. De tweede tv kan ik nog doen. Dan zal ik Ziggo bellen. |
: 3365
: 4
|
Auteur: Jan1967 Laatste bericht:
31-12-2015 21:23
Jan1967 |
|
Radioontvangst slecht « Ga naar bericht ZIGGO is een drieletterwoord dat begint met een K. Ik had afgesproken met een zekere mevrouw Krieger dat er een monteur zou komen, en dat mij geen kosten in rekening gebracht zouden worden, ook ... |
: 4036
: 7
|
Auteur: Janno Laatste bericht:
24-12-2015 22:55
Janno |
|
Horizon mediabox « Ga naar bericht QuoteBlack Tiger schreef: [quote] Dat heet wifi signaal niet meer te koppelen zou zijn vind ik vreemd, helaas heb ik zelf geen Horizon en kan je hier dus niet mee helpen, misschien een van de... |
: 5595
: 3
|
Auteur: Hefaistos Laatste bericht:
12-11-2015 23:01
Matty |
|
van standaard mediabox naar horizonbox... « Ga naar bericht Yep, prima. Ik had de pm optie gebruikt om ze allemaal aan te schrijven.:) |
: 4915
: 6
|
Auteur: lamers85 Laatste bericht:
08-11-2015 14:55
Black Tiger |
|
abbonement kosten ( ik ben niet tevreden) « Ga naar bericht Ik had inmiddels al op andere wijze Webcare hier op geattendeerd. Het is momenteel echter bij Webcare ook erg druk is op het moment. Gezien deze andere wijze van attenderen ga ik er van uit dat ... |
: 3251
: 6
|
Auteur: Tamiya Laatste bericht:
23-10-2015 22:11
Black Tiger |
|
GEEN HORIZONBOX OP VOORRAAD; geen internet/TV/Telefoon dankzij overstap; ZIGGO, NIET DOEN! « Ga naar bericht Zoals gezegd is Ziggo Webcare al op de hoogte gesteld, laten we even hun antwoord afwachten zodat er ook een duidelijke oplossing komt. |
: 3814
: 5
|
Auteur: benidorm1964 Laatste bericht:
23-10-2015 00:30
Black Tiger |
|
Doe geen moeite ik zeg me abbonnent gewoon op « Ga naar bericht In dat geval had je het beste ook in dat onderwerp even je reactie kunnen geven, daar krijgt men automatisch ook een notificatie van. Het kan zijn dat Jelle ziek is of om andere reden niet besch... |
: 2053
: 4
|
Auteur: Tamiya Laatste bericht:
22-10-2015 22:17
Black Tiger |
|
Horizon Box activatie « Ga naar bericht Dat zou hartstikke fijn zijn. Tot het moment van overstappen heb ik namelijk nog nooit problemen gehad met Ziggo. Het zou dus fijn zijn als dit snel opgelost is. |
: 14257
: 14
|
Auteur: Beauty555 Laatste bericht:
26-09-2015 16:01
marcdegraaf |
|
Service level zakt wel behoorlijk. « Ga naar bericht Op 't forum zijn ze gelukkig nog best redelijk snel. Zal dan toch wel aan de druk te liggen vermoedelijk. |
: 2784
: 7
|
Auteur: Black Tiger Laatste bericht:
26-09-2015 15:37
Black Tiger |
|
Verbinding met Ziggo valt regelmatig weg « Ga naar bericht Hoi, Lijkt een heel klein beetje op mijn probleem wat ik had met de horizon box. Bij mij deed de epg gids het niet goed en opnames dus ook niet goed. Nadat er een monteur was geweest die de ... |
: 3169
: 2
|
Auteur: Beauty555 Laatste bericht:
20-09-2015 22:22
Matty |
|
Nieuwe naamservers updaten niet. « Ga naar bericht In m'n Cisco kan ik er ook 3 vast in zetten. Normaliter laat ik eigenlijk liever alles standaard. Vandaar dat ik me afvroeg of er meer mensen zijn met die wat ik heb. Net even een controle geda... |
: 3309
: 3
|
Auteur: Black Tiger Laatste bericht:
10-09-2015 23:56
Black Tiger |
|
Horizon mediabox « Ga naar bericht We zijn 5 dagen verder en alles werkt nog steeds perfect. Ik ben nu toch echt wel overtuigd dat het wel de box moet zijn geweest die het probleem was. Blij met nieuwe box kan nu weer opneme... |
: 5159
: 5
|
Auteur: emmelotj Laatste bericht:
10-08-2015 13:45
Matty |
|
ZIGGO ZORG EENS DAT DE ONLINE CHAT TERUG KOMT!!! « Ga naar bericht Geinig dat je dit met ons deelt, maar waarom hier en waarom schreeuwen ? Wij werken niet bij Ziggo en de meesten van ons kunnen normale lettertjes prima lezen hoor..... :P Ik heb wel het Webcaret... |
: 4200
: 2
|
Auteur: danny53 Laatste bericht:
08-08-2015 16:42
MisterSenseo |
|
Mediabox wil gewoon niet activeren « Ga naar bericht Heb je de Horizonbox aangesloten op de bestaande aansluiting of je je deze aansluiting vervangen?. |
: 3421
: 4
|
Auteur: nicoverduin Laatste bericht:
07-08-2015 15:20
Bitfreak |
Spring naar forum:
- Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek | - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek. |
- Gesloten onderwerp. | - Sticky onderwerp. |
- Actief Onderwerp | - Enquêtes |
- Bestanden bijgevoegd | - Afbeelding bijgevoegd |