obey-robots.txt
Forum: Klacht over Ziggo
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Diverse » Klacht over Ziggo
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

wachttijd monteur 6 DAGEN om een modem om te ruilen « Ga naar bericht

Ik heb het Webcareteam hierop geattendeerd, misschien kunnen zij het wat versnellen. Tot die tijd, maak je niet druk, denk aan je hart, je hebt er maar één........;)

: 2247
: 2
Auteur: eric1967

Laatste bericht:
18-02-2016 14:33
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Wachten en wachten op Foxsports « Ga naar bericht

Toppie!

: 2365
: 3
Auteur: KC103

Laatste bericht:
15-02-2016 01:58
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

fout Ziggo betekent 72 uur wachten op beeld « Ga naar bericht

Toch handig om te weten in elk geval. ;)

: 6109
: 10
Auteur: duijt

Laatste bericht:
08-02-2016 14:09
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Ziggo heeft geen modems ik geen tel en internet meer « Ga naar bericht

Ik woon in Kerkrade en heb nog wel één reserve modem liggen dus als het nodig zou zijn stuur mij maar een PB.

: 4578
: 7
Auteur: ZiggoRans

Laatste bericht:
02-02-2016 07:05
Avatar van gebruiker
Justin23
Geen nieuwe berichten

Televisie NPO3 op zwart, SBS6 stoort enorm « Ga naar bericht

Ik ben blij dat je het euvel hier al deels mee hebt kunnen oplossen. Het is inderdaad wel een aparte. Leuk is anders zou ik zeggen want storingen zijn nooit leuk.;) Of je moet het leuk hebben gev...

: 10687
: 13
Auteur: Jehan

Laatste bericht:
29-01-2016 16:17
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Monteur komt AL 6 dagen na storingsmelding « Ga naar bericht

Oeps. Ik las "vandaag gemeld" maar had niet gezien dat je dat gisteren al geplaatst had, dus ik telde vanaf vandaag. Dan is het 5 dagen want er is pas 1 dag voorbij als er 1 dag voorbij is he, dus...

: 3268
: 4
Auteur: mikey2010

Laatste bericht:
15-01-2016 21:59
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

storingen op tv « Ga naar bericht

Dank je wel. De tweede tv kan ik nog doen. Dan zal ik Ziggo bellen.

: 3365
: 4
Auteur: Jan1967

Laatste bericht:
31-12-2015 21:23
Avatar van gebruiker
Jan1967
Geen nieuwe berichten

Radioontvangst slecht « Ga naar bericht

ZIGGO is een drieletterwoord dat begint met een K. Ik had afgesproken met een zekere mevrouw Krieger dat er een monteur zou komen, en dat mij geen kosten in rekening gebracht zouden worden, ook ...

: 4036
: 7
Auteur: Janno

Laatste bericht:
24-12-2015 22:55
Avatar van gebruiker
Janno
Geen nieuwe berichten

Horizon mediabox « Ga naar bericht

QuoteBlack Tiger schreef: [quote] Dat heet wifi signaal niet meer te koppelen zou zijn vind ik vreemd, helaas heb ik zelf geen Horizon en kan je hier dus niet mee helpen, misschien een van de...

: 5595
: 3
Auteur: Hefaistos

Laatste bericht:
12-11-2015 23:01
Avatar van gebruiker
Matty
Geen nieuwe berichten

van standaard mediabox naar horizonbox... « Ga naar bericht

Yep, prima. Ik had de pm optie gebruikt om ze allemaal aan te schrijven.:)

: 4915
: 6
Auteur: lamers85

Laatste bericht:
08-11-2015 14:55
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

abbonement kosten ( ik ben niet tevreden) « Ga naar bericht

Ik had inmiddels al op andere wijze Webcare hier op geattendeerd. Het is momenteel echter bij Webcare ook erg druk is op het moment. Gezien deze andere wijze van attenderen ga ik er van uit dat ...

: 3251
: 6
Auteur: Tamiya

Laatste bericht:
23-10-2015 22:11
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

GEEN HORIZONBOX OP VOORRAAD; geen internet/TV/Telefoon dankzij overstap; ZIGGO, NIET DOEN! « Ga naar bericht

Zoals gezegd is Ziggo Webcare al op de hoogte gesteld, laten we even hun antwoord afwachten zodat er ook een duidelijke oplossing komt.

: 3814
: 5
Auteur: benidorm1964

Laatste bericht:
23-10-2015 00:30
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Gesloten onderwerp

Doe geen moeite ik zeg me abbonnent gewoon op « Ga naar bericht

In dat geval had je het beste ook in dat onderwerp even je reactie kunnen geven, daar krijgt men automatisch ook een notificatie van. Het kan zijn dat Jelle ziek is of om andere reden niet besch...

: 2053
: 4
Auteur: Tamiya

Laatste bericht:
22-10-2015 22:17
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Horizon Box activatie « Ga naar bericht

Dat zou hartstikke fijn zijn. Tot het moment van overstappen heb ik namelijk nog nooit problemen gehad met Ziggo. Het zou dus fijn zijn als dit snel opgelost is.

: 14257
: 14
Auteur: Beauty555

Laatste bericht:
26-09-2015 16:01
Avatar van gebruiker
marcdegraaf
Geen nieuwe berichten

Service level zakt wel behoorlijk. « Ga naar bericht

Op 't forum zijn ze gelukkig nog best redelijk snel. Zal dan toch wel aan de druk te liggen vermoedelijk.

: 2784
: 7
Auteur: Black Tiger

Laatste bericht:
26-09-2015 15:37
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Verbinding met Ziggo valt regelmatig weg « Ga naar bericht

Hoi, Lijkt een heel klein beetje op mijn probleem wat ik had met de horizon box. Bij mij deed de epg gids het niet goed en opnames dus ook niet goed. Nadat er een monteur was geweest die de ...

: 3169
: 2
Auteur: Beauty555

Laatste bericht:
20-09-2015 22:22
Avatar van gebruiker
Matty
Geen nieuwe berichten

Nieuwe naamservers updaten niet. « Ga naar bericht

In m'n Cisco kan ik er ook 3 vast in zetten. Normaliter laat ik eigenlijk liever alles standaard. Vandaar dat ik me afvroeg of er meer mensen zijn met die wat ik heb. Net even een controle geda...

: 3309
: 3
Auteur: Black Tiger

Laatste bericht:
10-09-2015 23:56
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Horizon mediabox « Ga naar bericht

We zijn 5 dagen verder en alles werkt nog steeds perfect. Ik ben nu toch echt wel overtuigd dat het wel de box moet zijn geweest die het probleem was. Blij met nieuwe box kan nu weer opneme...

: 5159
: 5
Auteur: emmelotj

Laatste bericht:
10-08-2015 13:45
Avatar van gebruiker
Matty
Geen nieuwe berichten

ZIGGO ZORG EENS DAT DE ONLINE CHAT TERUG KOMT!!! « Ga naar bericht

Geinig dat je dit met ons deelt, maar waarom hier en waarom schreeuwen ? Wij werken niet bij Ziggo en de meesten van ons kunnen normale lettertjes prima lezen hoor..... :P Ik heb wel het Webcaret...

: 4200
: 2
Auteur: danny53

Laatste bericht:
08-08-2015 16:42
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Mediabox wil gewoon niet activeren « Ga naar bericht

Heb je de Horizonbox aangesloten op de bestaande aansluiting of je je deze aansluiting vervangen?.

: 3421
: 4
Auteur: nicoverduin

Laatste bericht:
07-08-2015 15:20
Avatar van gebruiker
Bitfreak
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd