Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
Pagina 2 van 2: 12
|
Digitale Televisie Module Ziggo
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 04-10-2010 19:57
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 10-02-2009 |
Waarom staat de goede software eigenlijk niet klaar??? NETTV ligt er ook uit waardoor ik mijn software niet kan updaten voor Philips 8000serie 37'' |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 20-10-2010 19:44
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 10-02-2009 |
Na de eerste update (.60 software) werkt mijn 37'' 8000 serie Philips beter. (37PFL8605/H12) Nu de laatste update van oktober geinstalleerd en alle CI+fouten komen terug (foutmeldingen als gecodeerd programma, geen teletekst beschikbaar, zwart scherm) Daarnaast is het zo dat wanneer ik mijn slechts drieweken oude tv uitzet deze spontaan na enkele seconden weer aangaat. Wie heeft dezelfde ervaringen? Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
|
|
|
flatcoated |
Geplaatst op 21-10-2010 21:18
|
Activiteit » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » CI+ Module Neotion Berichten: 18 Lid sinds: 12-09-2009 |
Heb zelf de update nog niet gedaan. Bekijk onderstaande site maar eens. http://ziggo.gebruikers.eu/forum/showthread.php?t=28586 |
|
|
duckie444 |
Geplaatst op 24-10-2010 20:18
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 24-10-2010 |
De volgende foutmeldingen worden gegeven bij authenticatie: CI+ Error Toestel Certificaat Ongeldig-Verlopen-17 Deze foutmelding ontstaat als de tv is geinstalleerd voor digitale zenders met de module erin. De oplossing is: Module uit de tv halen, naar het menu gaan (home knop), met pijltje naar links of rechts naar systeem en dan met pijltje naar boven of beneden naar digitale setup en digitale zenders opnieuw opzoeken. Als de zenders eenmaal opgeslagen zijn de module er weer in doen. Het is dan vervolgens belangrijk of er een authenticatie proces begint. Begint die wel gaat het vaak goed en heeft u binnen enkele seconden beeld. Start deze niet op dan is de nieuwste firmware nog niet geinstalleerd op uw tv en zult u deze eerst moeten installeren. Dit is altijd heel belangrijk, dat het authenticatie proces start anders is de firmware versie niet up to date. Een gevolg is dan de melding 'scrambled program' of 'vervormd signaal'. Ik lees tevens hierboven dat men het soms heeft over het updaten van de software. Voor een goede werking van de cam module is de juiste firmware versie belangrijk. Deze firmware is iets anders dan de software. Op de internet pagina's van de tv leveranciers zijn de benodigde soft- en firmware's wel te downloaden. Voor uw tv kunt u naar de volgende link gaan: http://support.sony-europe.com/tvhc/d...=KDL-40WE5 Het is wel even wat werk, maar loont de moeite. Groet en succes. Gewijzigd door duckie444 op 24-10-2010 20:53 |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 24-10-2010 21:29
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 10-02-2009 |
Quote Bordewolf schreef: Na de eerste update (.60 software) werkt mijn 37'' 8000 serie Philips beter. (37PFL8605/H12) Nu de laatste update van oktober geinstalleerd en alle CI+fouten komen terug (foutmeldingen als gecodeerd programma, geen teletekst beschikbaar, zwart scherm) Daarnaast is het zo dat wanneer ik mijn slechts drieweken oude tv uitzet deze spontaan na enkele seconden weer aangaat. Wie heeft dezelfde ervaringen? Ik heb nu de allerlaatste software erop voor mijn Phlips 800 serie 37PFL8605/H12 Ik heb nu last van Ghosting, wanneer je zapt van Nederland 2 naar Nederland 1 dan zapt de tv, maar je blijft Nederland 2 zien. Daarnaast ook steeds bij het zappen een zwart scherm en dat er geen beeld komt. Dit was bij de .60 update niet het geval. Ziggo/Philips wat gaan jullie hier met spoed aan doen??? Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
|
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 24-10-2010 22:54
|
Expert » Mijdrecht » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » Netgear wndr3700 » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 626 Lid sinds: 11-11-2009 |
Ziggo gaat daar niks aan doen denk ik. Dan moet je bij Philips zijn ... |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 25-10-2010 08:15
|
Activiteit » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Net wat Mesa zegt, Je zou dan het beste even Philips in de haren moeten springen, bij Ziggo kunnen ze er niks aan doen.
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale Televisie Module Ziggo', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie