Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo smartwifi app
leeuwin1959
Ziggo smartwifi app heeft al sinds 13 juli 2025 storing. Weet iemand hier meer van?

MisterSenseo
Normaal is dit iets wat je bij Ziggo zelf moet aankaarten aangezien wij als forum inhoudelijk niets met Ziggo zelf te maken hebben, maar ik heb het Webcareteam alert gemaakt, in de hoop dat zij het voor u oppakken.
Toch zou ik zelf ook even naar Ziggo bellen .......
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

leeuwin1959
Ik had Ziggo al gebeld en zodoende kwam ik er achter dat ze storig hebben en dat ik maar moest afwachten en om de 2 dagen de app ff opnieuw installeren, want ze weten niet hoe lang het gaat duren voor dat het weer werkt. Das kanp vervelend, want ze hebben per 1 juli de wifispots uitgezet en dat betekend voor mij dat ik huiten deur geen verbinding heb met mijn smartphone.

Ziggo Webcare
@leeuwin1959 een storing met de Ziggo SmartWifi app? Die is niet bekend en niet zo mooi dat het bij jou niet werkt. Wat gaat er precies mis? Je mag ons altijd een privébericht sturen met je adres/klantgegevens + de foutmelding dan kijken we met je mee.

Vaak zien we ook dat het helpt om je modem een herstart te geven, ik hoor graag!
Ziggo Webcare

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo smartwifi app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023