Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
Pagina 1 van 2: 12
|
Usenet verbinding Xtreem Laag! Met ziggo!
|
|
mrekips007 |
Geplaatst op 05-10-2009 11:05
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05-10-2009 |
Aansluiting: Ziggo 50/5 internet Modem : Aris Al 3 jaar zonder problemen internet van ziggo en gebruik van Usenet op mijn ouwe lijntje 20/3 (Grabit & download2day). Met het nieuwe modem zakt de usenet vebinding in als een baksteen ong 200Kb/s. dit is het geval met download2day en xsnews, als ik de server van ziggo gebruik kom ik ong op 3400kb/s. Maar afgelopen weekend was de snelheid ineens prima ( 3 & 4 oct). liep als een trein 5600Kb/s Maar nu maandagochtend (05 oct )je raad het al terug op 200Kb/s. Speedtest geeft gewoon aan 48,3 D / 4,8 UP. Niemand voelt zich hier verantwoordelijk voor Ziggo niet download2day niet. Dit is wat ik al geprobeerd heb: 1 : SSL 563 vebinding. 2 : Modem gereset + new firmware. 3 : vebinding zonder router . Hebben meer mensen last hiervan, of weet iemand nog iets anders wat ik kan doen hieraan. |
|
|
Nietes |
Geplaatst op 05-10-2009 11:41
|
Activiteit Berichten: 136 Lid sinds: 30-07-2009 |
Volgens mij kunnen de usenet servers de snelheid niet aan nu ze ineens zoveel te verwerken krijgen ook al adverteren ze met zo veel Mb
Stja |
|
|
19ralph77 |
Geplaatst op 05-10-2009 16:32
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05-10-2009 |
ik heb hier hetzelfde probleem,nooit geen probleem gehad met grabit en payserver,maar sinds vandaag is het een DRAMA!!! Geen idee war het aan ligt maar verveelt wel snel |
|
|
FOX |
Geplaatst op 05-10-2009 17:42
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05-10-2009 |
Hier hetzelfde drama, NewsbinPro, Download2day, en voor de test nog maar een payserver genomen, Powernews, maar geen van allen een goede snelheid, en dat heb ik eigelijk al een tijdje Met download2day overlegd, SSL aanzetten, geen succes, modem en router resetten, geen succes, alle beveiligingen tijdelijk uit, geen succes, iig niet meer de snelheid die ik zou moeten halen Ik heb ziggo vanaf half augustus, in het begin was de snelheid goed, daarna voor een 50mb verbinding een drama Ik heb al zovaak met ziggo gebeld om andere problemen, eerst verkeerde router neer gezet hier, die kon de 50 mb niet aan, week later ging het modem stuk, moest 1 week wachten op de nieuwe Aris, word nu al behoorlijk gestoord van Ziggo We wachten het maar weer ff af. |
|
|
19ralph77 |
Geplaatst op 05-10-2009 17:45
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05-10-2009 |
heb goed nieuws mensen,hij werkt weer als van ouds. Dacht ook eerst dat het aan xsnews(payserver)lag maar dat was achteraf nie zo. Mensen we kunnen weer downloaden |
|
|
FOX |
Geplaatst op 05-10-2009 18:21
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05-10-2009 |
Nou hier niet, normaal haalde ik een snelheid in NewsbinPro van zo'n 37MB, nu kom ik met 3 servers, (Download2Day, Ziggo, en Powernews) niet sneller dan tussen de 15 en 20 MB |
|
|
mrekips007 |
Geplaatst op 05-10-2009 23:54
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05-10-2009 |
Momenteel werkt het bij mij ook weer goed. voledige snelheid 5600kb/s ben wel benieuwd of het morgen weer inzakt. |
|
|
Sasja |
Geplaatst op 10-10-2009 20:12
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 01-07-2009 |
nou bij mij is het nog steeds om te janken. Sinds ik de nieuwe modem heb heb ik tevreden zitten downloaden. en toen op een avond, 30 september, deed de modem raar. Er bleven telkens 2 lampjes knipperen. ik dacht internet ligt er gewoon ff uit, effe stroom eraf en hij doet het weer. NIET DUS! sinds die avond heb ik een trage download van 1Mbit tot maximaal 20 Mbit, dus soms zelfs lager dan mijn upload snelheid. Eerst dacht ik: ze zijn bij ziggo bezig, maar later kwam ik een aantal berichten tegen over dat ziggo de firmware aan het updaten zijn. Zou mijn lage download snelheid te maken hebben dat toen internet eruitlag ziggo aan het updaten was en dat ik dat verkloot heb door de stekker er op dat moment uit te halen? |
|
|
roli |
Geplaatst op 30-04-2010 21:26
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 10-08-2008 |
Ik heb nog niemand horen adviseren dat je je PC moet opstarten in "veilige modus met netwerkmogelijkheden" (zonder router) en vervolgens kunt gaan speedtesten op speedtest.net. Try it before you buy it, succes Roli, medewerker Ziggo |
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 01-05-2010 16:23
|
Activiteit Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
en de mensen die geen windhoos draaien???
Make a daily backup of your obsolete files.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Usenet verbinding Xtreem Laag! Met ziggo!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie