Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
De nieuwe website van Ziggo is online
flamke
De vernieuwde website van Ziggo is vandaag van start gegaan en staat online.

MisterSenseo
En ik had het al zo moeilijk met de vorige website,die snapte ik al niet maar die nieuwe kom je haast helemaal niet uit,boehoeeee........PfftPfftPfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

flatcoated

MisterSenseo schreef:
En ik had het al zo moeilijk met de vorige website,die snapte ik al niet maar die nieuwe kom je haast helemaal niet uit,boehoeeee........PfftPfftPfft

Ik kom er niet eens op. Vanochtend wel, maar na inloggen kwam ik in het account van iemand anders (incl. naam, abonn.nummer en ik kon z'n facturen bekijken Waar ik overigens géén belangstelling voor heb.)

Nu krijg ik telkens de melding dat ik m'n naam en password moet controleren.

flamke
het klopt de website vind ik zelf persoonlijk ook erg onoverzichtelijk. Tevens werkt Mijn Ziggo ook nog niet hellemaal 100%. Als ik inlog kom ik bij mijn gegevens en de helft is dan niet goed ingeladen. Staat er bij door technische rede is er iets mis gegaan probeer het later nog eens.

MisterSenseo
Misschien een idee voor de meelezende medewerkers van Ziggo om eerst alles stabiel te maken en DAN pas te gaan vernieuwen?
Er zijn nog zat mensen die nog lang niet de kwaliteit en snelheid halen die bij hun abonnement hoort.

Misschien mijn dirty boerenmind,maar zo denk ik erover
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

mj
niet elke verandering is een verbetering Blijkt wel weer.

Wat een onoverzichtelijke bende..
100x klikken en nog niet komen waar je wilt zijn (ik denk aan webspace en webdrive NIET op te komen.Linken lopen gewoon dood Konstant naar Mijn ziggo en dan kun je geen webspace vinden maar mijn factuur en favorieten met webmail... OF je bent onbekend..Heb i k ook al gehad, terwijl mijn homepage op t web staat...Tjee wat een...sh..Vroegen we hierom?

groet mj

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De nieuwe website van Ziggo is online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023