Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Torenhoge naheffing van ZIGGO
lkhoekstra
Ik heb al jarenlang een all in 1 pakket via Athome wat nu door Ziggo is overgenomen. Ik betaal voor dat pakket € 46,- per maand. Nu wordt er opeens een bedrag in rekening gebracht van € 345,-, ik zou volgens Ziggo helemaal geen all in 1 pakket hebben en krijg een naheffing voor telefoniekosten.
Ze staan niet open voor enige vorm van discussie, als ik niet betaal gaat de stekker er uit!

De bekende met je rug tegen de muur tactiek.

Wie heeft advies????

BertAngry

headhunter46
Ik zou zeggen schakel de Opta in. Dat is een onhafhankelijke orgainsatie die boven alle providers staat. Ga even naar Opta.nl en registreer jezelf, suc6 Smile

NightHawk
DUs je hebt al gebeld met Ziggo, eventueel even vragen naar de floormanager om die helpdesk pipo's langs te komen ;-)
Daarnaast vanaf nu alle namen noteren met wie je gesproken hebt en waarover.
Mailtje sturen naar de klantenservice om alles zwart op wit bevestigd te krijgen.

elegast39
Mijn ervaring in zulke gevallen heeft mij geleerd een ouderwetse papieren brief schrijven, niet te lang, niet boos of grof, gewoon de feiten en die aangetekend aan de directie sturen.

Totnogtoe kwamen KPN en Planet er binnen de kortste keren op terug en werden wij nertjes behandeld. Helemaal boven in die organisaties hebben ze geen flauw idee wat er zich op de vloer afspeelt. Dat wordt normaal allemaal van ze weg gehouden.

Maar een aangetekende brief kan ook van een notaris of een advocaat zijn met een claim of processtukken en die komen wel degelijk boven aan.

Succes

lkhoekstra
Bedankt voor de tips en ik pak ze op.
Inmiddels heb ik ook al vanaf 8/12 2009 geen telefoonlijn meer via Ziggo en ook de monteur die 2 uur bezig is geweest snapt er niets van!
Wat een bedrijf is dat tochAngry

edit MisterSenseo: een woordje vetgedrukt als bekrachiting OK,maar niet de hele tekst aub.............GrinGrin
Gewijzigd door MisterSenseo op 14-12-2009 23:15

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Torenhoge naheffing van ZIGGO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023