Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Mijn Ziggo account aanmaken mislukt
|
|
bvminnen |
Geplaatst op 20-12-2009 18:33
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 20-12-2009 |
Als je nog Mijn Ziggo account hebt kan je je inschrijven via een wizard op de Ziggo site. Eerst wordt er naar klantgegevens gevraagd zoals klantnummer en adresgegevens. Vervolgens moet er op het inloggegevensscherm een gebruikersnaam, wachtwoord en emailadres opgegeven worden. Daarna worden de ingevulde gegevens getoond en om een bevestiging gevraagd. Hierna springt de wizard teruh naar het inloggegevenscherm zonder enige foutmelding maar ook zonder het account te hebben aangemaakt. N.B.: Wanneer je niet corresponderende klantgegevens of een bestaande gebruikersnaam opgeeft volgt er wel een foutmelding. Ziggo zegt dat ze de site aan het vernieuwen zijn en het daar misschien aan ligt. Dit duurt nu al een meer dan een week en het lijkt me raar dat zo'n essentieel onderdeel van de site kapot is. |
|
|
Puma |
Geplaatst op 20-12-2009 18:40
|
Activiteit » In de buurt Berichten: 346 Lid sinds: 11-11-2008 |
Het is helaas wel zo. De nieuwe site werkt lang niet naar behoren en in de eerste paar dagen dat deze online was, ging het direct weer offline. Als ik inlog op Mijn Ziggo zie ik ook foute gegevens e.d. Ik hoop dat ze het zo snel mogelijk oplossen. Bij de overgang naar Ziggo had je exact dezelfde problemen. |
|
|
darkfalcon |
Geplaatst op 24-12-2009 19:45
|
Activiteit » landgraaf » TV sta+ Internet Max » Ziggo connectbox » TpLink » TV start, Viaplay » Arris DCX960 Berichten: 43 Lid sinds: 22-02-2007 |
De problemen liggen NIET aan de site. Wanneer je al klant bij ziggo was,dan is jouw "mijn ziggo" account al actief je kan hierop inloggen door je hoofd acount zónder @home.nl te gebruiken.(Al zegt de helpdesk anders) Dit is óók het geval voor je factuur online.... |
|
|
KarelM |
Geplaatst op 29-12-2009 11:09
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 29-12-2009 |
Al weken (sinds de overstap) probeer ik bij Ziggo duidelijk te krijgen dat ik geen toegang heb tot 'mijn ziggo'. De reactie is; problemen met 'mijn ziggo' zijn bekend en we werken eraan. Een instabiele internet verbinding: problemen zijn bekend en we werken eraan. Telefonisch is Ziggo niet bereikbaar, minuten lang mag ik 1, 2, 3 etc. intoetsen, of kom in eindeloze wachtstanden terecht. Elke keer dan maar weer hun contactformulier opnieuw helemaal invullen, met informatie die ze allang hebben. Vreselijk, wat een stroperigheid en klantonvriendelijkheid. Standaard reacties, zonder een actie. Alles-in-1 Plus, noemen ze dit. Wat is nu de beste remedie hier tegen? |
|
|
flatcoated |
Geplaatst op 29-12-2009 15:57
|
Activiteit » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » CI+ Module Neotion Berichten: 18 Lid sinds: 12-09-2009 |
Quote bartski schreef: aaaaaaaaaaa, vandaag smartcard gekocht en om deze te activeren moet men zich eerst aanmelden via een account op ziggo, maar net als de starter van deze thread heb ik hetzelfde probleem. bij de laatste optie (bevestigen) springt de wizard weer terug naar optie 2??????????????????????? begint al goed bij ziggo Beste bartski. Volgens mij kan het activeren van de smartcard ook telefonisch. flatcoated. Zie Ziggo.nl Je smartcard activeer je gratis op deze pagina of telefonisch via 0900 - 20 20 000 (lokaal tarief). Plaats vóór activatie je smartcard in de digitale ontvanger, dan geniet je binnen 5 minuten van Digitale Televisie. Plaats je de smartcard ná activatie, dan kan het tot 45 minuten duren voordat je digitaal beeld hebt. Gewijzigd door flatcoated op 29-12-2009 22:03 |
|
|
darkfalcon |
Geplaatst op 10-02-2010 10:36
|
Activiteit » landgraaf » TV sta+ Internet Max » Ziggo connectbox » TpLink » TV start, Viaplay » Arris DCX960 Berichten: 43 Lid sinds: 22-02-2007 |
Quote bvminnen schreef: lijkt me raar dat zo'n essentieel onderdeel van de site kapot is. Duurde bij t-mobile 2 maanden voor je bij je bel tegoed kon komen.... maar jouw probleem komt me bekent voor.Ik d8 nl. dat ik een account moest gaan aanmaken,toen het ziggo werd. Bleek dat ze alle ggevens voor mijn ziggo account zelf al aan gemaakt hadden. Kon dus gewoon met de mij bekende gevens inloggen. ps.Op de helpdesk van ziggo zitten sukkels die je vertellen dat de inlognaam voor "mijn ziggo" je usernaam @ziggo.nl moet zijn..... Dit klopt dus NIET. het is gewoon je gebruikersnaam zonder @ziggo.nl. Daarna kan je de webmail etc. bereiken door wel je mail adres @ ziggo.nl te gebruiken. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn Ziggo account aanmaken mislukt', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie