obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging Ziggo.....
MisterSenseo
Dit vond ik op de website van Ziggo,nou ben ik reuze benieuwd of het ook werkelijk gaat gebeuren.......PfftPfftPfft

Ook supersnel internet in Utrecht en Den Haag

Ziggo is nog lang niet klaar met het verhogen van de internetsnelheid. Zeven steden (Utrecht, Amersfoort, Enschede, Meppel, Maastricht, Tilburg en Heerhugowaard) profiteren al van de verhoogde snelheden van Ziggo. Begin maart volgt Den Haag.

**Begin maart beschikbaar in Den Haag.
 
darkfalcon
Dan hebben jullie een andere ziggo website...
heb de hele site afgestruind en vindt daarover niks.
darkfalcon-1
 
hitvision

Quote

darkfalcon schreef:
Dan hebben jullie een andere ziggo website...
heb de hele site afgestruind en vindt daarover niks.


Toch wel! Zie hier de pagina:

https://www.ziggo.nl/#producten/ziggo...snelheden/
Gewijzigd door hitvision op 10-02-2010 12:05
 
bartgrefte

Quote

MisterSenseo schreef:
Dit vond ik op de website van Ziggo,nou ben ik reuze benieuwd of het ook werkelijk gaat gebeuren.......PfftPfftPfft

Ook supersnel internet in Utrecht en Den Haag

Ziggo is nog lang niet klaar met het verhogen van de internetsnelheid. Zeven steden (Utrecht, Amersfoort, Enschede, Meppel, Maastricht, Tilburg en Heerhugowaard) profiteren al van de verhoogde snelheden van Ziggo. Begin maart volgt Den Haag.

**Begin maart beschikbaar in Den Haag.

Helaas klopt dat niet.
Ik woon in Enschede en zou in november al de (per email) beloofde 80Mb krijgen, not....
 
MisterSenseo
Welk abonnement heb je ?
Welk modem heb je ?

Enschede heeft namelijk wel al de beloofde snelheid,er zijn al verscheidene testresultaten van forumgebruikers,dus er moet ergens iets niet goed zitten,vandaar de vragen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
bartgrefte

Quote

MisterSenseo schreef:
Welk abonnement heb je ?
Welk modem heb je ?

Enschede heeft namelijk wel al de beloofde snelheid,er zijn al verscheidene testresultaten van forumgebruikers,dus er moet ergens iets niet goed zitten,vandaar de vragen.

Z3, zou dus nu 80/5 moeten hebben, zit nog op 25/4.
Arris TM702B, bij vorige snelheidsverhoging (naar 25/4) gekregen omdat de voorganger (5** serie geloof ik) na de verhoging telkens op z'n bek ging (reset) als ik tegen de max. downloadsnelheid aanzat. Op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat het openen van een pagina met een stel (niet al te kleine) plaatjes genoeg was om de modem op de knieƫn te krijgen... Maar de 702 heeft daar geen last van Smile

I know, vandaar mijn bericht...
Heb Ziggo al paar maal gemaild hierover, maar iets doen doen ze niet, althans, ze beweren het uit te zoeken maar ja, dat is al een week of 4 terug.

Voor je er naar vraagt, mijn router (Asus WL500g deluxe) kan niet harder dan 37Mb (zou dus wel iets moeten merken van de verhoging, zelfs met die ertussen), maar met mijn laptop (Gb NIC) rechtstreeks op de modem aangesloten kom ik nog altijd niet hoger dan ~3MBps/24Mbps.
Voor de router is al een vervanger in de maak trouwens Smile
Gewijzigd door bartgrefte op 22-02-2010 22:04
 
MisterSenseo
Toch vreemd want de Alles in 1 versie in Enschede staat al boven de 100 Mbit
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
bartgrefte
Precies.
Enig idee waarom het hier niet verhoogt is en wat ik verder nog kan proberen? De modem forceren nieuwe instellingen te laden was toch voor 5-10min stroom eraf? Done that, hielp niet.
 
MisterSenseo
Nee hoor,je hebt de goeie apparatuur,op router na dan,maar die moet hoger uitkomen dan de 25 Mbit die je nu hebt.
Modem kan tot 220 down en 125 up aan dus die is voorlopig goed.
Wachten maar denk ik..............als je over 3 jaar nog niks hebt gaan we bellen whahaha
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
bartgrefte
Mjah, ik kan allicht gaan "dreigen" met het storneren van abo kosten ivm niet nakomen van beloftes (snelheid werd 30nov per email al belooft), ik weet uit ervaring dat Ziggo dan sneller problemen (als je dit als een probleem ziet) oplost...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging Ziggo.....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie