Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Ziggo TV Portaal
|
|
Martin |
Geplaatst op 15-02-2010 18:25
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 05-01-2010 |
Graag kijk ik 'smorgens naar Nederland 1 op mijn laptop via de TV Portaal. De ene ochtend kan ik probleemloos kijken en de andere kan ik helemaal geen verbinding krijgen. Dit gebeurt op drie verschillende PC's, zowel draadloos als bedraad aangesloten op mijn router. Ik heb een All in one Plus abonnement. De Ziggo helpdesk geeft mij als antwoord dat er geen problemen bekend zijn met het portaal en dat ik Internet Explorer moet updaten terwijl dit, en Firefox, altijd up to date zijn. Heeft iemand anders dit probleem en heeft iemand een oplossing ervoor? Groetjes, Martin. |
|
|
wongo |
Geplaatst op 15-02-2010 19:44
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 59 Lid sinds: 06-02-2010 |
Ik heb sinds kort alles-in-1-plus, en vandaag werken de tv zenders op spotlight ook niet meer, de radio doet het wel nog. Op meerdere pc's, bedraad en draadloos. update: terwijl het net niet werkte, werkt het nu wel weer. opgelost ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo TV Portaal', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! | Klacht over Ziggo | : 6 | 04-04-2025 |
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |