Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo direktie is niet capabel!
famke
Ik heb sinds nov.2008 een alles-in-1 basis pakket van Ziggo en in mijn vorige klacht heb ik vermeld dat er teveel en ondeskundig personeel werkzaam is. Er zijn 25 mensen met mijn klacht bezig geweest, die er op neer kwam, dat ik nog € 250,- van Ziggo tegoed had, omdat zij wel een credit aanmaken op je nota en daarop verrekenen, maar dat je op die manier nooit je geld in handen krijgt! Dus én foutieve nota's, én onterechte afschrijvingen van mijn bank, én geen capabel personeel en direktie! Tót het moment, dat er 1 personeelslid was: De Heer A.Brontsema, die heeft gedacht, laat ik hier eens serieus aandacht aan besteden en die er voor zorgde dat mijn zaak binnen 2 dagen “kompleet” was opgelost. Vlak voor deze oplossing had ik wéér een brief gestuurd naar de Directrice Mevrouw Martine Ferment, die doodleuk terugschreef dat ik wel een betalingsregeling kon treffen met incasso buro Credit-Yard!! Dus ik sta lekker weer lekker geregistreerd, terwijl ik nog een flink bedrag tegoed had. Ik heb dan ook een excusesbrief geëist van Martine Ferment en een kopie van haar schrijven naar het incasso-buro toe, dat zij een verschrikkelijke vergissing heeft begaan. Ik heb haar hier 3 weken minimaal de tijd voor gegeven en ze weigert pertinent mij deze brief te sturen. Ik heb dus een klacht over Martine Ferment, die als direktielid maar eens een toontje lager moet gaan zingen en ander werk moet gaan zoeken! Deze klacht wordt hier geplaatst zoals ik beloofd heb in mijn schrijven aan haar en Ziggo. Mensen, kijk al je rekeningen na! Er zit een verkeerde kapitein op het schip!! Alex Brontsema: mijn komplimenten voor je keurige correcte en snelle werk en ik zou zeggen: solliciteren maar. Alsnog bedankt!
En Martine Ferment: Per direkt een persoonlijke excuses brief naar mij toe en een afschrift van een excuses-brief naar Credit-Yard, waarin u schrijft dat u ondeskundig hebt gehandeld! Ik pik het niet, dat ik ten onrechte (voor de 2e x) als wanbetaler te boek sta!
Wat ik ook niet begrijp, is dat ik per 15-02-2010 ineens ook een (gratis) abonnement heb op interactieve tv, terwijl ik een alles-in-1-basis pakket heb. Ik kan er niets mee lijkt mij? Laat Ziggo maar mij maar eens als tegemoetkoming een jaar lang alle zenderpaketten gratis leveren. Ze hebben rente genoeg van mij ontvangen!! Ik wacht met spanning af... Zou Ziggo eens een gebaar naar een klant als mij met een zo lang aanhoudende klacht gaan maken? Kan eindelijk die extra ordner eens opgeruimd worden! Wij hebben trouwens ook een verkeerd advies aangaande internet gekregen: toen wij het abonnement aangingen is er gevraagd hoeveel bereik het internet moest hebben en wij zouden met het abonn.wat wij nu hebben genoeg sterkte hebben voor ons hele huis. Vorige week neem ik mijn laptop mee naar mijn zolder, maar geen bereik... beneden hebben wij 5 "streepjes" op de 1e verdieping 3 "streepjes" en een trap hoger geen "streepje".
Gewijzigd door famke op 22-03-2010 11:57

Undertaker

famke schreef: wij nu hebben genoeg sterkte hebben voor ons hele huis. Vorige week neem ik mijn laptop mee naar mijn zolder, maar geen bereik... beneden hebben wij 5 "streepjes" op de 1e verdieping 3 "streepjes" en een trap hoger geen "streepje".

Wat voor Type huis hebben jullie beton of hout van welk materiaal zijn de tussen vloeren?!
Wat voor Type router hebben jullie?!
Met vriendelijke groet, Undertaker

famke
Wij hebben betonnen vloeren en stenen muren.
Ziggo heeft het alleen over afstanden gehad en dit zou ruim voldoende zijn.
Het type router moet geregistreerd staan in de geweldige administratie van ziggo.
(niet persoonlijk bedoeld)
Gewijzigd door famke op 22-03-2010 12:52

MisterSenseo

famke schreef:
Wij hebben betonnen vloeren en stenen muren.
Ziggo heeft het alleen over afstanden gehad en dit zou ruim voldoende zijn.
Het type router moet geregistreerd staan in de geweldige administratie van ziggo.
(niet persoonlijk bedoeld)

Maar aangezien wij geen medewerkers van Ziggo zijn,vroeg Undertaker dus om jouw type router om zo een beeld te krijgen en misschien met een gebruikers-ervarings-oplossing te vinden.
Dat je enorm hoog van de toren blaast tegen Ziggo vind ik niet erg,dat je je ongenoegen uit hier op het forum is ook niet erg,alleen maar goed voor de ervaringen,maar wij staan hier in rang gelijk aan jou,dus een toontje lager mag wel.
Laten we het hier vooral gezellig en volwassen houden,op een informeel niveau.
Misschien is je klacht wel volledig gegrond,dat weet ik niet,maar laten we hier niet onder de gordel gaan..............Smile
Dat je de namen van de desbetreffende medewerkers genoemd hebt vind ik persoonlijk zelf een goed idee,daar kunnen andere mensen ook iets mee.

Een lullig voorbeeldje:
Ziggo levert draadloze routers,die tot wel 300 Mbit kunnen,maar dan de praktijk.
300 Mbit draadloos netwerk betekent in werkelijkheid een uiterste topsnelheid van 75 Mbit !
Niet iets waar Ziggo iets aan kan doen,dit is de realiteit,maar waar blijven de mensen met Alles-in-één Extra die volledig draadloos willen internetten?
Bij 75 Mbit houdt alles op ( Als je al geluk hebt ).
Lang niet altijd kun je van beloftes uitgaan,omdat de theorie niet altijd gelijk loopt met de praktijk.

Misschien kunnen we je verder helpen als we iets meer informatie hebben over welke router je hebt en waar hij staat en welke apparaten er in de buurt staan die kunnen storen.
Welke frequentie heb je voor draadloos?
2,4 Ghz of 5 Ghz ?
5 Ghz heeft veel minder storing omdat apparaten zoals afstandsbedieningen,magnetrons en zelfs TL lampen op dezelfde frequentie werken als het 2,4 Ghz draadloos netwerk.
En dat was dus de reden waarom Undertaker vroeg welke router je hebt en hoe de opbouw van je huis is,om precies dezelfde reden.

Fijn dat in ieder geval het eerste gedeelte van je betaalprobleem is opgelost,nu de werking van je netwerk..............Smile

Succes ermee........
Gewijzigd door MisterSenseo op 22-03-2010 13:28
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

famke
Mijn excuses, mijn boosheid is gericht op Ziggo en natuurlijk niet op wie dan ook anders... ik dacht dat ik een reaktie had ontvangen van een medewerker... Het is natuurlijk niet mijn bedoeling om überhaupt, maar zeker niet tegen iemand die wil helpen arrogant te doen! Ik heb werkelijk geen verstand van techniek en weet ook echt niet wat ik hier op moet antwoorden.
Ik heb er trouwens ook bijgezet (niet persoonlijk bedoeld) en ik ben altijd al voorstander geweest van gelijkheid.
Maar oké, sorry dat dit verkeerd opgevat is. Smile
Wat dat toontje lager betreft naar de Direktie toe is geheel terecht en diegene die zich hieraan stoort moet hier maar over heen lezen vind ik. Ik mag hier toch vrij mijn mening uiten? Zo niet, dan ben ik hier niet op de goede plaats. Ik kwam hier terecht omdat ik een klacht wilde melden bij de Consumentenbond en daarom schrijf ik precies op wat er aan de hand is.
Groetjes Famke en bedankt voor je reaktie. Grin
Gewijzigd door famke op 22-03-2010 13:46

MisterSenseo
Geen enkel probleem.........Grin

Wat wel een probleem kan zijn is dat je niet weet wat je moet antwoorden.
Maar daar gaan we wat aan doen.
1.Merk en type router ?
2.Waar precies staat hij ?
3.Hoever staat hij fysiek van je modem verwijderd ? ( niet de kabel maar de werkelijke afstand )
4.Wat is de afstand tussen de router en eventuele monitoren,tv's of andere huishoudelijke apparaten ?

Als we dat weten staat er vast wel een techneut hier op het forum op met de oplossing......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

famke
Shock wat een vragen ............ Ik heb zometeen een belangrijke afspraak en zal vanavond proberen zoveel mogelijk te weten te komen Smile alvast bedankt voor je hulp! Groetjes voor nu en tot later!

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo direktie is niet capabel!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024