Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Ziggo is een kutbedrijf
|
|
kutbedrijf |
Geplaatst op 07-05-2010 23:16
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 07-05-2010 |
Wat een verschrikkelijk KUT bedrijf is Ziggo. Eerst mensen lokken met allerlei aanbiedingen en als ze eenmaal binnen zijn alles wijzigen. Ik heb een zogenaamd digitaal totaal pakket, maar daar is niks totaal aan, alle noemenswaardige zenders worden één voor één afgeschaft of in een 'speciaal' pakket gestopt. Digitaal totaal is in mijn ogen alles wat jullie te bieden hebben. Dit is overigens maar één van de belachelijke acties van Ziggo, ik heb bijvoorbeeld ook nog een HDTV ontvanger die niet werkt en waar geen fatsoenlijke oplossing voor gegeven wordt, of wat dacht je van een internet verbinding die lang niet de beloofde snelheid haalt of een telefoonaansluiting die regelmatig niet te gebruiken is. Als u een dergelijke mening met mij deelt hoor ik dat graag van u. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 08-05-2010 02:28
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Allereerst vraag ik je iets netter je bewoording uit te zoeken,wij zijn geen medewerkers van Ziggo,maar gewoon mede-abonnees. Vervelend is wel dat inderdaad zenders verwijderd worden,daarover is bijna iedereen het eens. Alleen om dan te gaan schelden heeft geen enkele zin........ Wat wel zin zou kunnen hebben is om precies aan te geven hoe de zaken in jouw huis aangesloten zitten en met welke apparatuur,misschien kunnen er mensen met wat tips jou helpen om in elk geval binnenshuis de boel perfect in orde te krijgen,alleen dan heb je gegronde redenen om een storingsmonteur te bestellen bij Ziggo die ze vrijwel altijd sturen. Het kan soms even duren,niet altijd is er een monteur op voorraad,maar dan kunnen ze gaan meten en dan is deze monteur ook kosteloos. Want als nlijkt dat je huis-installatie om welke reden dan ook niet deugt,betaal je de volle mep,en dat willen we niet hebben........ ![]() Dus,grijp de moed bij elkaar,koel even af,probeer zo duidelijk mogelijk te beschrijven hoe en met welke apparatuur de boel zit aangesloten,misschien kunnen we je helpen. Succes hiermee, Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo is een kutbedrijf', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! | Klacht over Ziggo | : 6 | 04-04-2025 |
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |