Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
Internetsnelheid verschilt
|
|
AtHome |
Geplaatst op 17-11-2010 15:22
|
Activiteit Berichten: 67 Lid sinds: 29-05-2008 |
Maar waarom plaats je het dan bij mij Ik heb genoeg probelemen gehad met mijn snelheid van Ziggo. Ik ben heel vaak prima geholpen. Maar als de snelheid niet is wat het moet zijn, dan word je dat naar maanden wel zat. Ook jij! Het verveldenste vind ik als ik via internet reageer bij Ziggo, dat ze altijd weer met diezelfde domme antwoorden komen. Doe dit, doe dat. Ja of ik dat al niet gedaan heb vanaf juni Maar goed ik mag nu niet meer klagen. Deze maand is het voor het eerst dat het al een hele week echt goed stabiel is. Zou het...dan eindelijk, eindelijk. Ik durf het nog niet hardop te zeggen (schrijven in dit geval) Maar nu een heel ander probleem en dat kan ik jammer genoeg hier niet kwijt misschien. Maar ik probeer het toch maar. Wie weet is er iemand die mij raadt kan geven Ik heb dus mijn 3e router in korte tijd gekocht Linksys heb ik nu. Ik heb bij hun ingelogd, en later al die zooi van mijn pc gegooid. Nu krijg standaard elke dag van die vervelende emails. Ik kom er maar niet van af. Ik ben gebruikersnaam c.q. wachtwoord kwijt. En als ik dan mail naar hun met dit probleem, dan krijg ik een link om in te loggen en af te melden. Hier word ik helemaal ...Hoe kan ik nu mij afmelden als ik niet kan inloggen. Steeds weer geprobeerd om die gegevens op te vragen. Maar steeds dezelfde domme antwoorden. Printscreen van de dagelijkse berichten: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2...88-270.jpg Alvast bedankt Thuis bij AtHome
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 17-11-2010 17:10
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Even een filtertje in je mailprogje, zodat ze ongezien in de prullenbak verdwijnen, dat kan nog wel even gaan duren die mails. Als je alles kwijt bent is dat jouw probleem, niet van Linksys. Je moet om je af te melden minimaal je gebruikersnaam nog weten. Is dat niet gewoon je emailadres? |
|
|
AtHome |
Geplaatst op 18-11-2010 21:47
|
Activiteit Berichten: 67 Lid sinds: 29-05-2008 |
Ze komen direkt bij verwijderde items. Maar ik wil er gewoon vanaf. En ja dat snap ik ook dat het mijn probleem is. Maar ik wil van mijn probleem af Ik was toen met heel mijn gedachten bij mijn internet bezig en router nummero 3 was van Linksys dus!!! Maar het gebeurd vaak genoeg dat je de gegevens per email op kan vragen. Maar bij Linksys schijnbaar niet. Omdat ze een standaard email sturen, hebben er meer een handje van!!! Thuis bij AtHome
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 18-11-2010 22:13
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Stuur linksys even een mail met je probleem? |
|
|
AtHome |
Geplaatst op 19-11-2010 21:20
|
Activiteit Berichten: 67 Lid sinds: 29-05-2008 |
Quote AtHome schreef: Ze komen direkt bij verwijderde items. Maar ik wil er gewoon vanaf. En ja dat snap ik ook dat het mijn probleem is. Maar het gebeurd vaak genoeg dat je de gegevens per email op kan vragen. Maar bij Linksys schijnbaar niet. Omdat ze een standaard email sturen, hebben er meer een handje van!!! Of ik dat al niet gedaan had Ik krijg dus een standaard email dat ik moet inloggen om mijn gegevens te wijzigen Thuis bij AtHome
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 19-11-2010 22:03
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Dan moet ik de oplossing schuldig blijven. |
|
|
Lody |
Geplaatst op 20-11-2010 21:10
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 27-07-2010 |
@AtHome Heb je toevallig Network Magic draaien op je PC ? Dan zit daar mogelijk het probleem. Dit wordt sinds 2009 niet meer ondersteund door Cisco. Bij dat programma dan de rapportages uitschakelen. Hoe? zie:http://www6.nohold.net/Cisco2/ukp.asp...leid=19448 Of het programma verwijderen zou misschien nog beter zijn. Succes, Lody Ziggo Alles in 1 Extra / Ubee /D-Link 655 / AVM FritzBox 7270 in Routermode & Dect / Voip & Ziggo telefonie / HDTV / Interactieve televisie / Cisco 8455DVB / AC-Ryan Playon HD / Plasma 50" / Hirschmann GHV20M
|
|
|
AtHome |
Geplaatst op 04-12-2010 16:53
|
Activiteit Berichten: 67 Lid sinds: 29-05-2008 |
Dat is juist het probleem. ik heb alles verwijdert, en niet gedacht aan die vervelende emails ik heb er inmiddels 58 staan bij verwijderd, ik zou ze graag allemaal doorsturen naar Cisco linksys, net zolang tot ze gehoor geven. Maar ja, ik ben bang dat ik er voor altijd aan vast zit, die rot emails bedoel ik dan. Gewijzigd door AtHome op 04-12-2010 23:27 Thuis bij AtHome
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 04-12-2010 18:20
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Misschien is het een oplossing een Gmail account te starten. Je laat Gmail dan je mailbox legen, en vervolgens wijs je die berichten aan als spam, doe je dat een paar keer dan ben je er op na een paar weken vanaf. Zo doe ik dat met ongewenste en/of aanhoudende mails, Het is even werk en instellen maar werkt wel. Welliswaar geen ideale maar wel werkende oplossing. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internetsnelheid verschilt', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Telenet (Liberty Global) werkt aan 1Gbps internetsnelheid via de kabel | Ziggo nieuws | : 1 | 30-08-2014 |
Internetsnelheid variert factor 10 | Klacht over Ziggo | : 9 | 26-04-2014 |
Instabiele internetsnelheid. | Storing | : 6 | 02-04-2013 |
Goede internetsnelheid Zeer trage downloadsnelheid | Nieuwsgroepen | : 12 | 16-12-2012 |
Internetsnelheid betreurenswaardig laag | Snelheid | : 2 | 02-06-2012 |
Advertentie