Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
Internetsnelheid verschilt
AtHome
Maar waarom plaats je het dan bij mijAngry

Ik heb genoeg probelemen gehad met mijn snelheid van Ziggo. Ik ben heel vaak prima geholpen. Maar als de snelheid niet is wat het moet zijn, dan word je dat naar maanden wel zat. Ook jij!

Het verveldenste vind ik als ik via internet reageer bij Ziggo, dat ze altijd weer met diezelfde domme antwoorden komen. Doe dit, doe dat. Ja of ik dat al niet gedaan heb vanaf juniShock Maar goed ik mag nu niet meer klagen. Deze maand is het voor het eerst dat het al een hele week echt goed stabiel is.

Zou het...dan eindelijk, eindelijk. Ik durf het nog niet hardop te zeggen (schrijven in dit gevalSmile)

Maar nu een heel ander probleem en dat kan ik jammer genoeg hier niet kwijt misschien. Maar ik probeer het toch maar. Wie weet is er iemand die mij raadt kan geven

Ik heb dus mijn 3e router in korte tijd gekocht Linksys heb ik nu. Ik heb bij hun ingelogd, en later al die zooi van mijn pc gegooid. Nu krijg standaard elke dag van die vervelende emails. Ik kom er maar niet van af. Ik ben gebruikersnaam c.q. wachtwoord kwijt. En als ik dan mail naar hun met dit probleem, dan krijg ik een link om in te loggen en af te melden.

Hier word ik helemaal ...Hoe kan ik nu mij afmelden als ik niet kan inloggen. Steeds weer geprobeerd om die gegevens op te vragen. Maar steeds dezelfde domme antwoorden.

Printscreen van de dagelijkse berichten: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2...88-270.jpg

Alvast bedankt
Thuis bij AtHome
 
kobus1960
Even een filtertje in je mailprogje, zodat ze ongezien in de prullenbak
verdwijnen, dat kan nog wel even gaan duren die mails.
Als je alles kwijt bent is dat jouw probleem, niet van Linksys.
Je moet om je af te melden minimaal je gebruikersnaam nog weten.
Is dat niet gewoon je emailadres?
 
AtHome
Ze komen direkt bij verwijderde items. Maar ik wil er gewoon vanaf. En ja dat snap ik ook dat het mijn probleem is.

Maar ik wil van mijn probleem afCool

Ik was toen met heel mijn gedachten bij mijn internet bezig en router nummero 3 was van Linksys dus!!!


Maar het gebeurd vaak genoeg dat je de gegevens per email op kan vragen. Maar bij Linksys schijnbaar niet.

Omdat ze een standaard email sturen, hebben er meer een handje vanWink!!!
Thuis bij AtHome
 
kobus1960
Stuur linksys even een mail met je probleem?
 
AtHome

Quote

AtHome schreef:
Ze komen direkt bij verwijderde items. Maar ik wil er gewoon vanaf. En ja dat snap ik ook dat het mijn probleem is.


Maar het gebeurd vaak genoeg dat je de gegevens per email op kan vragen. Maar bij Linksys schijnbaar niet.

Omdat ze een standaard email sturen, hebben er meer een handje vanWink!!!


Of ik dat al niet gedaan hadShock Ik krijg dus een standaard email dat ik moet inloggen om mijn gegevens te wijzigenShock
Thuis bij AtHome
 
kobus1960
Dan moet ik de oplossing schuldig blijven. Sad
 
Lody
@AtHome

Heb je toevallig Network Magic draaien op je PC ?

Dan zit daar mogelijk het probleem.

Dit wordt sinds 2009 niet meer ondersteund door Cisco.

Bij dat programma dan de rapportages uitschakelen.

Hoe? zie:http://www6.nohold.net/Cisco2/ukp.asp...leid=19448

Of het programma verwijderen zou misschien nog beter zijn.

Succes,

Lody
Ziggo Alles in 1 Extra / Ubee /D-Link 655 / AVM FritzBox 7270 in Routermode & Dect / Voip & Ziggo telefonie / HDTV / Interactieve televisie / Cisco 8455DVB / AC-Ryan Playon HD / Plasma 50" / Hirschmann GHV20M
 
AtHome
Dat is juist het probleem. ik heb alles verwijdert, en niet gedacht aan die vervelende emails ik heb er inmiddels 58 staan bij verwijderd, ik zou ze graag allemaal doorsturen naar Cisco linksys, net zolang tot ze gehoor geven.

Maar ja, ik ben bang dat ik er voor altijd aan vast zit, die rot emails bedoel ik dan.
Gewijzigd door AtHome op 04-12-2010 23:27
Thuis bij AtHome
 
kobus1960
Misschien is het een oplossing een Gmail account te starten.
Je laat Gmail dan je mailbox legen, en vervolgens wijs je die
berichten aan als spam, doe je dat een paar keer dan ben je
er op na een paar weken vanaf. Zo doe ik dat met ongewenste
en/of aanhoudende mails, Het is even werk en instellen maar
werkt wel. Welliswaar geen ideale maar wel werkende oplossing.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internetsnelheid verschilt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telenet (Liberty Global) werkt aan 1Gbps internetsnelheid via de kabel Ziggo nieuws : 1 30-08-2014
Internetsnelheid variert factor 10 Klacht over Ziggo : 9 26-04-2014
Instabiele internetsnelheid. Storing : 6 02-04-2013
Goede internetsnelheid Zeer trage downloadsnelheid Nieuwsgroepen : 12 16-12-2012
Internetsnelheid betreurenswaardig laag Snelheid : 2 02-06-2012
Advertentie