Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Storing Ziggo tijdens WK-duel Oranje versus Slowakije
Zippo
Storing Ziggo tijdens WK-duel Oranje 28-06-2010
ANNEN - Ruim duizend huishoudens in Annen en omgeving hebben maandag een deel van de WK-wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Slowakije gemist vanwege een storing bij Ziggo.

Volgens een woordvoerder van Ziggo was er een zekeringsautomaat uitgevallen. De storing is in de loop van de avond verholpen.

Bron RTV Drente
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

MisterSenseo
Die zullen niet gelukkig zijn geweest.
Misschien de wedstrijd downloaden van de nieuwsgroepen,zodat ze hem helemaal kunnen zien ?
PfftPfftPfftPfftPfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

Undertaker
Indd, de wedstrijd downloaden via nieuwsgroepen :O maar is niet leuk meer de uitslag is al bekend! Dat is dan niet leuk kijken Pfft
Met vriendelijke groet, Undertaker

htimm
Dit hebben wij in Schijndel in een gedeelte van de wijk Plein reeds bij twee wedstrijden van het Nederlands elftal meegemaakt. Als het vanavond bij de wedstrijd weer gebeurt dan denk ik dat de pleuris uitbreekt. Bij deze storingen valt het signaal om de minuut uit en verschijnt bij digitale TV de storingsmelding E48.

htimm
Gisteren tijdens de wedstrijd Nederland-Uruquay heeft zich geen enkele storing voorgedaan en het beeld was voortreffelijk. ik heb mijn overbuur die ook een abonnement heeft bij Ziggo gesproken over hetgeen hij ervaren heeft maar hij deelde mee dat hij uit voorzorg bij een ander was gaan kijken. Als het merendeel van de wijk waar de storing heeft plaatsgevonden dat gedaan heeft (dat weet ik namelijk niet) en het is een capaciteitsprobleem dan weet ik niet of het werkelijke probleem is opgelost. Het is namelijk zo dat de gehele Debussytraat en Brucknerstraat er tijdens de vorige door Nederland gespeelde wedstrijden last van heeft gehad.

Graag zou ik van Ziggo vernemen hoe de storing is opgelost en wat de oorzaak is geweest.

htimm
kijk dit noem im een nu en goede afhandeling van een klacht.
Bedankt voor U snelle reactie.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Ziggo tijdens WK-duel Oranje versus Slowakije', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie