Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Ziggo voor- en nadelen op een rijtje (zelfgemaakte)
|
|
Higher |
Geplaatst op 05-07-2010 16:49
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 05-07-2010 |
Is er iemand die een geschreven document/excel heeft gemaakt voor vriend/buurman met alle in's en outs van Ziggo t.o.v. andere partijen. Natuurlijk zonder verborgen agenda's of commerciele doelstellingen, Prijsvergelijkingen (op datum X), extra diensten etc. etc. Ik krijg die vraag wel eens en enerzijds wil ik 'compleet zijn' en anderzijds wil ik er ook niet te veel tijd aan besteden. Daarnaast wil ik ook het werk van vergelijkingsssites niet over doen en de persoonlijke relatie - na een advies - intact houden :-) In de regel ben ik ook de 'sjaak' als het komt om instellen en installeren en mijn idee bij ziggo is dat dit voor een klein bedrag wordt gedaan en vandaaruit kan en wil ik wel verder helpen. Ik ben benieuwd naar de reacties. |
|
|
McBeukie |
Geplaatst op 06-07-2010 07:43
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 155 Lid sinds: 18-06-2010 |
Ik heb wel wat voordelen. 1: de beloofde snelheid is over het algemeen ook de snelheid die je krijgt bij internet. 2: Per huishouden kun je 3 smartcards krijgen voor de tv die allemaal hetzelfde pakket hebben. 3: Het zenderaanbod vind ik goed ,ook de extra pakketten voor kids etc. 4: Online backup is zeer handig als je veel foto,s films en documenten hebt om veilig op te slaan zonder zorgen dat je het kwijtraakt. 5: De helpdesk is gratis voor klanten ( nr 1200 ) dat is zeer klantvriendelijk. 6: Beeldkwaliteit is zeer goed te noemen zowel sd als hd Nadelen: 1: Voor de extra tv,s moet je weer kabel door je huis trekken ( oud huis ) of je hebt het voorbereid in je huis dan is het goed !! 2: En ja voor de extra tv pakketten moet je natuurlijk extra betalen. Nou verder zou ik het zo niet weten wat er nog een nadeel is. Dit is mijn persoonlijke ervaring met Ziggo, ik ben nu reeds bij hun voor de 2e keer klant . Heb uitstapje gemaakt naar Tele2 nou daar heb ik spijt van. Verder ooit ervaring opgedaan met Telfort, Quicknet, Tiscali en Online lang geleden. Mijn mening is dat Ziggo de hoogste snelheid biedt voor wat je betaald en tv en telefonie zijn bij mij gewoon goed. Succes met je keuze of adviezen. Gewijzigd door McBeukie op 06-07-2010 07:43 Met Vriendelijke Groet
McBeukie ![]() |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 06-07-2010 07:54
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
In de meeste gevallen is het idd waar je voor betaald krijg je ook, in mijn ogen is de klanteservice uiterst vriendelijk en helpen ze je goed met de problemen waar je dan ook tegen aanloopt! en het is gratis op nummer 1200 ( alleen klanten Ziggo ) ( Ja zijn overal verbeter puntjes ) maar nee, over het algemeen mag ik niet over Ziggo klagen! Gewijzigd door Undertaker op 06-07-2010 07:55 Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo voor- en nadelen op een rijtje (zelfgemaakte)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! | Klacht over Ziggo | : 6 | 04-04-2025 |
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |