Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
ERVARING met ZIGGO
marcballijns
Wie kan mij als wellicht toekomstig internet en bel-abonnee vertellen wat zijn ervaringen zijn met ZIGGO?

Modem/router
Stabiliteit van de verbinding
Draadloos kunnen werken
Hoeveelheid vaste aansluiting
etc., etc.

Puma
Sinds september 2008 bij Ziggo met het Alles in 1 Extra pakket. Telefonie werkte pas in Januari 2009. Maar dat was ook in de tijd dat het een grote chaos was bij Ziggo. TV en Internet deden het wel goed.
Zeer slechte start dus bij Ziggo.

Maar sindsdien ben ik een tevreden tot zeer tevreden gebruiker:
- TV is goed (HDTV)
- Nog geen storing meegemaakt met telefonie en prima geluid
- Internet is snel en stabiel. Al wil deze weleens fluctueren, maar traag is het niet geworden. Eerder 30 a 40 Mbit ipv 50 Mbit.
- Geen spook facturen of iets anders in de financiële zin
- Tijdig het pakket in huis en zelf geinstalleerd. Koud kunstje. Telefonie werkte alleen niet na een aantal dagen, zoals beloofd.

Inmiddels heb ik de upgrade naar 120 Mbit ook binnen. Maar de upload blijft hangen op 5 ipv 10. Maar dat is een bekend euvel.

Als router gebruik ik de DIR655 van D-Link, één van de meest verkochte routers en zeer populair bij gebruikers van snelle verbindingen. Leuk prijskaartje, goed/stabiel en snel. Zeer zeker aan te raden.

Wel even iets anders. Een forum is geen goed meetpunt voor zulk soort dingen. Aangezien dit onafhankelijke forum bedoeld is ter ondersteuning en 9 van de 10 gevallen mensen hier komen om hun beklag te doen,
zul je een scheve verhouding krijgen met de realiteit. Maar mijn ervaring met Ziggo. Als het werkt, blijft het werken. Heb je een probleem? Denk dan aan je hartslag.
Gewijzigd door Puma op 27-08-2010 18:37

marcballijns
Heeft ZIGGO jullie afkoopsom van jullie oude provider betaald?

McBeukie
Ik ben nu voor de 2e keer terug gegaan naar Ziggo met ai1e pakket en ik ga hier voorlopig niet meer weg. Ben 1x overgestapt van Casema naar toen nog Tiscali dat werd Telfort . Van Telfort naar Ziggo en toen laatst weer naar Tele2 met hun zogenaamde HD gebeuren. ( wat een ramp was dat zeg )
En nu ben ik weer terug bij Ziggo. Ik heb nooit problemen gehad met Ziggo .Mijn ervaring zegt dat je de overstap gerust kan doen. En omgerekend naar snelheid etc krijg je het meeste waar voor je geld.Smile
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

Puma

marcballijns schreef:
Heeft ZIGGO jullie afkoopsom van jullie oude provider betaald?

Nee. Ik ging in begin september over en mijn ADSL liep eind van de maand af. Ziggo was dus slecht twee weken ongeveer voor afloop bij Telfort ingegaan.
Sowieso bestaat er volgens mij niet iets als een afkoopsom. Iets wat wel voorkomt bij de overstap naar een andere energie maatschappij. Zo betaalde Essent mijn "boete" en
lopende 4 maanden bij Nuon.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ERVARING met ZIGGO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023